Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Forrige mandag glemte jeg å ta pillen min (trionetta), og glemte det også på tirsdagen...oppdaga det ikke før på tirsdags kveld kl 23, og da måtte jeg jo bare kaste den for mandagen, åsså tok jeg den for tirsdagen, å som vanlig med onsdagspillen på onsdags morgen. Men nå har jeg fått noe brunlig utflod som har vart i noen dager, og puppene er veldig ømme. Noen som vet hva det kan være? Kjenner også litt murringer i magen.....hmmm
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 det kan rett og slett være kroppen din som reagerer på at du har glemt å ta pillen, da blir det forstyrrelser vett:) Jeg gikk på trionetta og glemte å ta titt og stadig, da ble det brun utflod og ømme pupper osv:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Så det er ikke noe å være nervøs for altså? Huff, hvor lenge varer dette her da, før man kommer inn i vanlig jenge igjen da? Vil ikke ha ømme pupper og utflod nå jeg... HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg glemte å ta pillen og resultatet av det ligger her og sover søtt i sengen sin!
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 jeg glemte å pillen. å har en nydelig sønn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå