Gå til innhold

Emblamamma!


*Vetlis*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare bra vettu :o) Symptomene kommer og går hele tiden nå! Deilig å vite, skuldrene mine har senket seg litt. Jeg tenkte å dra til tidlig ul, men drøyer det. Hvordan er det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, samme her! kommer å går litt kommer som regel hver kveld hehe! Drit kvalm , men nå er jeg også kvalm... Å jewg som takler så dårlig å være kvalm hehe! Ellers så kan jeg lett sove hele dagen :-)

Å løper på do hver natt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å bli uggen etter jeg har spist nå....og det kjennes ut som mensen skal komme hvert øyeblikk..... dette svangerskapet er helt annerledes ja. Jeg kjenner jo symptomer tidligere nå enn jeg gjorde med Embla. Med Embla kjente jeg det ikke før uke 8 ca, og denne gang begynte jeg å kjenne det noen dager etter ikm. Kroppen er er rar maskin! Hvordan er det med deg da? Synes å ha fått med meg at du har vært på ny ul?? Hvordan gikk det? :o) Jeg har en optimistisk følelse når det gjelder svangerskapet ditt, dette går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja er det ikke rart? Er ikke lenge siden du etterlyste litt kvalme osv. angrer du nå hehe!

Jeg har alltid følt meg gravid før testen slår ut omtrent jeg :-D Men nå kjenner jeg at det er noe på gang i magen min å det føles deilig! Kjenner at det strammer litt osv.

Jeg skal på ny ul i norra, 2 uker siden sist gang nå ! Jeg gleder meg og gruer meg på samme tid!

 

Godt å høre at du har trua på meg denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Snuppa mi!

Det gikk super bra :-) Den vinket til oss!!!! Var 3.6 cm og alt var helt topp!

Men du, jeg lurer på en ting. Har du lagt merke til at det som står på din side ikke stemmer i det hele tatt, md andre beregninger?

Der står det at jeg skal være 6.5 cm. Men det er også mange andre ganger jeg har reagert på at det står helt feil der! Samme med den svangerskaps kalenderen... Den er jo helt på bærtur i forhold til andre bøker jeg har lest!!!!!!!!!!!1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg ;o)))))))))))))))))))))))

 

Du blir nok ikke kvitt meg så lett skjønner du!

 

Ja, du har helt rett, beregningene som er rundt omkring er jo helt forskjellige....vet ikke hvilken man skal forholde seg til jeg. Vet du?

 

Måtte le litt når det stod at jeg skal være 6,5 cm.....fnis visste ikke at du var så kortvokst av deg :o))))))

 

Ellers da? Lenge til ny ulkontroll?

 

Klemklem.

 

PS: Er det noe interessant stoff du har kommet over her på bim som du vil dele med meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så fint da :-)

Savnet deg skjønner du!

Uff, ja det er helt på trynet hehe! Eh... når ble det feil å være 6.5 cm da?

Skal på Ul til fredag igjen. Var om mandag på privat .-) Alt er dsom det skal !

 

Jepp, men det sender jeg en privat post om hehe!

 

Masse klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...