Gå til innhold

Til dere som har 3 gutter eller flere, og nå venter jente:

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fordeler kjønn seg i deres familier? tenker da på farens sin side (dvs. søsknene til mannen deres og eventuelle barn de har) Jeg har selv to gutter, og venter nå nr. 3 til høsten. Mannen min har en søster og en bror. Broren til mannen min har bare vår/sommerbarn (dvs.april-juli) alle har blitt jenter, mens alle mine gutter er høst/vinterbarn (oktober-februar). I tillegg er mannen min og broren hans høst/ vinterbarn. Mens søsteren deres også er sommerbarn. Tenkte bare på en mulig hypotese, om det er det vi skulle gjort for å klart å få til en jente også, og laget et barn som kommer på sommeren? Synes nemlig det er rart at broren til mannen min lager masse jenter, og at vi ikke skal få det til, når også faren til mannen min har en jente.Hvordan er det hos dere? gjorde dere noe anderledes ved jenteforsøket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med "få det til"? du har jo bare to gutter. Det er jo ingen oppskrift på det somer sikker. det blir jo enten gutt eller jente. Jeg tror ikke på årstider iallefall...

Skrevet

.... og alle mine 3 gutter er født på sommeren ;o)

Skrevet

Ja, det er jo akkurat det jeg mener. Jeg har to gutter, men venter gutt nr. 3 nå. Alle disse blir født om vinteren, mens broren til mannen min bare har jenter, og de er født om sommeren. Siden både mannen min og broren hans selv er vinterbarn, var min hypotese at i denne familien blir det kanskje guttebarn om vinteren, og jentebarn om sommeren. Dette kan jo forsterkes med at søsteren til min mann og hans bror er sommerbarn. Altså har deres far også fått jenter om sommeren og gutter om vinteren. Det kan jo være omvendt i andre familier, men det er spennende å se om det kunne være en sammenheng. Tenker da på dere som bare har fått det ene kjønnet på 3 eller flere barn til nå. de som har fått gutt-jente-gutt-jente f.eks. er ikke i min spørsmålskategori. Skjønte du hva jeg mente nå?

Skrevet

Glemte å si; jeg ser du skriver at du har 3 gutter som er blitt til om sommeren. Har du barn født om vinteren? og i såfall hvilket kjønn er det? Har mannen din en bror, eller flere? hvilke kjønn har de? når er de barna født? og når er mannen din og broren/brødrene hans født? har din svigerfar noen jenter? når er de født?Er disse jentene (hvis det er noen) født om vinteren, siden dine gutter er sommerbarn? dette er det jeg lurer på.

Skrevet

Hei!

Jeg har 1 jente, som er født i juli!

( laget i november )

Gutta er alle født september/oktober!

( laget i januar/februar )

Er gravid nå og har termin i slutten av februar, så det blir spennende! :-)

( laget nå i juni )

Jeg er født i mai, og broren min i januar!

Mens mannen min er født i juni og broren

hans i mai!

Tror dette med kjønn og hvilken årstid dei blir laget er helt tilfeldig!

Skrevet

Ja, det blir spennende. Jeg tror kanskje gutt da. Har du gjort noe anderledes når dere lagde jenta? Jeg tenker da på sjeldnere samleie, når i forhold til eggløsning etc?

Skrevet

Hei igjen! ;.)

Jeg vet husker ikke helt hvordan det var når jenta ble laget, tenkte ikke så mye over det da.

Tror ikke at du skal tenke så mye over hvilken årstid barnet blir laget og kjønnet i forhold til det.

Det er nok mest tilfeldigheter tror jeg! :-)

Besteveninna mi har snart 4 barn hun også og der er det slik:

Gutt nr1: født i desember!

Gutt nr2. født i juli!

Jente nr1: født i september!

Jente nr2: blir født nå i juli!

MEN jeg skjønner at du ønsker deg jente, gjør det jeg også denne gangen!

Hadde vært greit med litt rosa stæsj igjen! :-)

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...