Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Se artikkel i aftenposten.no http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1840245.ece Jeg får ikke mer lyst på dagmamma til gullungen nå hvis det ikke blir barnehageplass på oss... Jeg tør ikke sette inn annonse etter dagmamma. Håper på å få moren til ei venninne. Sikkert ikke registrert, kanskje....men hun har jeg i hvertfall kjent siden jeg var liten selv.
Lille søtnos Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Registrert eller ikke registrert, jeg ville ha problemer med å levere min lille smurf til en jeg ikke kjente. Hun kan jo ikke snakke, og dermed ikke fortelle meg hvordan hun har det hos en jeg ikke kjenner Nei, jeg måtte ihvertfall ha kjent vedkommende.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg fikk helt sjokk av den artikkelen, helt sinnsykt mange uregistrerte! Hvor er sikkerheten for barna våre?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 HI her. En kollega fortalte at de har en nabo i oppgangen som selv er fratatt sine egne barn for noen år siden pga. omsorgssvikt...hun jobber i dag som dagmamma for småbarn under 3 år... Nei, får jeg moren til venninna mi som dagmamma når jeg skal tilbake til jobb er jeg lykkelig. Hun har jeg kjent som sagt siden jeg var 5-6 år selv og har jobbet som dagmamma i alle år. Skjønner ikke de som er så naive og bare bruker dagmammaer de får via annonser i aftenposten m.v Hvertfall ikke et barn som ikke kan fortelle selv MEd barnehage er det hvertfall flere voksen tilstede og et kontrollsystem.
Lille søtnos Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har en i nabolaget som passer barn og har gjort det i mange år. Hun er hyggelig så det går ikke på det. Men.. når det første barnet blir levert på morgenen er hun ikke klar, dvs det tar minst 3-4 minutter før hun lukker opp, og da ser det ut som om hun kommer rett fra sengen, hun røyker masse med barna rundt seg, hun er ikke alltid ute selv om barna er det, setter lite grenser og er det ikke solskinn så kommer de ikke ut før 5 minutter før de første blir hentet. *late som om vi har vært masse ute i dag* De hun passer er fra 1-3 år og det er stadig noen foreldre som finner henne god nok eller er i en stor nok klemme. Hun skulle aldri ha fått passet min smurf, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå