Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Haha, jeg har både lest og svart;) Måtte jo bare være det liksom... Jeg er helt alene hjemme jeg, og sitter og nyter frokosten min, sjokolade og cola:p Hihi...
ScaryMama Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har gått tur i regnværet, har en baby som har grått i hele dag! Akkurat spist en proteinbar og drikker bon aqua... Sjalu på frokosten din:)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Tur:( Det tar barnevakten seg av;) *lene seg godt tilbake* Er han vanskelig i dag også altså? Huff da, er det noe i veien liksom eller bare klager han?
ScaryMama Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 Har svart igjen. Kjeder meg ass! Øyvind sitter og ser på animal planet, boooooring!
ScaryMama Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2007 Han ER bare sånn! Han er helt avhengig av at det skjer noe til enhver tid. Hvis vi besøker noen så er han helt eksemplarisk (det har du erfart). Var hos svigers i går og han var en liten engel, kom hjem og all helvete var løs! Ikke vil han leke for seg selv, han krabber som bare det men kjeder seg for det. Han vil enten bli båret eller være på tur, ikke gøy når det regner!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Kanskje han trenger noen nye leker/utfordringer? Babyhuske, 99,- billig for et snillere barn;) hmmm, sånn hoppedings til dørkarmer? Den svære hoppejævelen fra FisherPrice kanskje? Har du sett den? Med lys og lyd og leker i 360 grader?
ScaryMama Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2007 Han har: 3 baby gym fisher price aquarium bouncer fisher price monkey chase den skwish leken eller hva det heter (geometriske ballen) bøker med lyder osv. tusen bamser magic mirror 2 forskjellige mobiltelefoner fra fisher price lekeringer fra f.p. bråkete nøkler og klosser fra f.p. en lekekasse med masse forskjellig leker han kan dra ut en f.p. keyboard og figurer som spiller musikk en svær f.p. leke hus/dør med musikk, lys, radio, og masse andre funksjoner. Sikkert mer jeg ikke kommer på... De som har sett alt han har får helt sjokk over at en så liten babis har så mye ting. Men er han fornøyd, nei! Så langt i fra! Men babyhuske kanskje... Hvor finner man den? Og hva er hoppedings til dørkarmer? Hoppedings får han ikke lov av pappaen til å ha;)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Innihampen, og jeg trodde Embla hadde mye leker! Babyhuska er jeg kjempefornøyd med, bare en plasthuske med horn, men er jo begrenset hvor lenge det er moro da. Hoppedingsen er en sånn, tja, stor truse med strikk og fjærer som man fester over dørkarmen, så kan ungen hoppe. Ganske festlig sak egentlig. Men den er jo også tidsbegrenset, som det meste annet. Dere får få noen til å komme på besøk hver dag;) Hehe... Skjønner ikke at han er så vanskelig å underholde, Embla har hatt perioder, men de har gått over ved innføring av nye leker eller funnet frem de gamle. (nye leker=fjernkontroll, pappaens dvder, flaskekorker, +++) Nei, fytti så kjedelig det er å være alene OG ha barnefri, føler jeg MÅ gjøre masse, men tiltakslyst er ikke akkurat øverst på lista i dag kjenner jeg:p
ScaryMama Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2007 Og hvordan skal jeg få lurt noen til å besøke oss her på landet da;) Ingen tiltakslyst her heller, tror det har noe med været å gjøre...
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Skulle gjerne kommet jeg, men er jo litt lite mobil, må se å få tatt lappen, skjønner ikke hva jeg somler med:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå