Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 ...bør vi kontakte lege? Jeg tenkte på øreverk, men vet ikke. Hun har sovet i to timer nå, og er ikke mer sutrete enn vanlig. Hva kan dette være mon tro? Renset øret med baby-Qtips jeg. Ser ut som det har rent fra øregangen. Uff, litt skummelt synes jeg...
ina:) Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 jeg aner ikke hva det kan være, men sikkert helt ufarlig:=) men jeg syntes du skal rigne legevakten og fortelle det til dem så får de avgjøre hvorvidt det er nødvendig med en sjekk. Det hadde jeg gjort. Lykke til det er sikkert i skjønneste orden med øret til tulla di:))))
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Ring lege. Det er mitt eneste råd, aner ikke hva det kan skyldes eller være, men om noe sted så er det virkelig ett av de stedene man IKKE skal finne blod.
manonym Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Er jo mulig hun har klort seg, men vist du ikke ser noe tegn til noe slikt så ville jeg ringt legevakta jeg også for å være sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå