Gå til innhold

Besøk på fødestuen

Anbefalte innlegg

Jeg fikk sann plutselig kvalme og usikkerhet og kjentes ut som jeg fikk krampe i magen samtidig kors ryggen. Så gikk jeg på do og da var der et par blod dråper på tørkepapiret. Mamma ba meg legge meg ned og slappe av og se om det skjedde noe mer. Krampen forsatte, 5 minutters mellomrom. Rier tenkte jeg.. Jeg ba min mor ringe til jordmor på fødeavdelinga og høre om skulle komme på sjekk eller ikke.

Joda, måtte komme med engang vi! Min kjære var ute den kvelden og showa litt men fikk tak i han og han var passe edru heldigvis. Hentet han og stakk på fødeavdelinga. Tok alle salgs tester og fikk se ultralyd av guten min, så skjønn han er :) Han var 10 % større enn normalt og alt var helt supert. Ingenting var galt med meg. Men jeg hadde kraftige kynnera og dem presset på ryggen. Blødningen fant dem ikke ut noe av. Jordmoren var super, men da barnelegen kom og måtte ta over følte jeg meg ikke trygg i det hele tatt. hun var svensk og kjeftet på meg om jeg ikke forstod henne. Og hun hadde ikke noen følelser med. Min kjære var det tett før bomben eksploderte. Gla jeg fikk sjekket at alt var bra ihvertfall :) Han sparker hele tiden og han SUTTTET på tommelen på UL :)

Noen andre som har opplevd dette i uke 25?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9608071-bes%C3%B8k-p%C3%A5-f%C3%B8destuen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt var som det skulle! Godt å få sjekket og kunne slappe av sikkert. :)

Jeg er i slutten av uke 25 og har ikke opplevd noe lignende, men begynner å få kraftigere kynnere og de kommer oftere enn tidligere. Begynner også å kjenne at det presser på "ting" inni magen, kjenner meg derfor uvel og litt kvalm til tider.

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...