Gå til innhold

Hvilken prevensjon bruker dere nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hormonspiral, og er veldig fornøyd.

Det var ikke vondt å sette den inn. Jeg kjenner ikke noe til den nå.

Den kan sitte i 5 år.

Man slipper å huske og ta piller hver dag.

Jeg hadde litt blødninger i et par-tre uker etterpå, det må man regne med, men nå har jeg ikke hatt det på de siste 2 mnd (veldig behagelig).

Jeg har til vanlig hatt ganske kraftig og vond menstruasjon, hormonspiralen gjør at for flesteparten forsvinner smertene og mange får ikke mens i det hele tatt.

Noen er skeptiske fordi den inneholder hormoner, men jeg tror det er den mildeste formen, siden den virker såpass lokalt.

Pluss at den er dyr da, 1200, men fordelt over 3-4-5-år å blir det jo ikke så mye.

Jeg satte inn hormonspiral når Thea var 8uker.Har hatt en del småblødninger etterpå,men virker grei.Eneste er at jeg her ei stund vært redd for at jeg var blitt ravid igjen,med den.Men tok test på torsdag som ble negativ.Men er litt uggen å kvalm noen dager nå åsså,så får se an litt til,me håper virkelig ikke jeg er det.Har ei på 2år også,å har virkelig nok å henge fingrene i om dagene....Men syntes symptomene har vært litt farlig likens som de to siste svangerskapene...

Vi krysser fingrene og håper det ikke blir en positiv test her på lenge..........................

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...