♥ma-lo♥ Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Kan det være farlig? Kan han få hjernerystelse? Noen som har opplevd det samme? Hvordan gikk det?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Min erfaring tilsier at det skal litt mer til, sålenge han satt er ikke fallhøyden så stor heller, så det blir sikkert bare en kul. Størsten her falt mange ganger bakover før han hadde balansen 100% når han satt, men det var sjelden noen kul... Jeg pleide bare å legge et teppe bak han slik at han hadde noe litt mykere å falle bakover på hvis han skulle falle...
Sentralstøvsugeren Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Du får følge litt med på allmenntilstanden hans..
Mor til en prins;-) Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 jeg var nettop å snakket med helsesøster om det samme. hun sa at det skal ganske mye til for å få hjernerystelse. da blir de gjerne slappe og vil sove etter på, de blir annerledels og reagerer ikke som før. da må du dra til legen. hvis de får kul må du ikke ise den ned, bare ha LITT kaldt vann på, hvis det blir for kaldt går kula innover i hodet istede for utover. da skaper den trykk i hjernen. ellers legg noe mykt rundt barnet når den sitter hvis den ikke har ordentlig balanse.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 de søte små spyr/gulper ofte etter de har slått seg hvis de får hjernerystelse. ellers må du bare følge med på om han har god allmenntilstand. for et par mnd siden rullet oda ut av senga, og HYLskreik i 10min... ringte legevakta og var i panikk - de sa det jeg har skrevet til deg her oppe, og at det skal noe til før de får hjernerystelse..... :-) håper det går bra med gutten din, mest sannsynlig gjør det det - ring legevakta hvis du er usikker, og trenger kyndige fagfolk til å berolige deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå