lali Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Hvordan klarer dere å ta vare på de barna dere har fra før. Når eg kjem fra jobb ligger jeg strekk på sofaen. Har ei på 2,5 men føler jeg har så lite overskudd til henne. Er kvalm ettermiddag og kveld. Er nå 7+4
Lejonet Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Du får bar hvile så mye du kan og tenke på at mest sannsynlig går det over i løpet av få uker. Er og plaget med kvalme, og lite å gjøre med det. Her må nok pappan trø til litt ekstra.
SuperSizeMe Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har forderdelig dårlig samvittighet for min gutt på fire. Er helt slått ut når jeg kommer fra jobb og kjempedårlig. (Er 7+5) Pappaen må trå litt ekstra til, ellers blir det litt mer tv og film enn jeg skulle ønske, men akkurat nå klarer jeg ikke så mye mer enn rolige brettspill og sofa-slabberas.... Heldigvis skal jeg ha fri noen dager nå, så da håper jeg å kunne ta meg inn igjen.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Samme her..har en liten på snart 2 år, og jeg føler at jeg ikke har overskudd til han i det hele tatt..Pappaen er veldig flink heldigvis. Ofte så klarer jeg ikke være i samme rom som andre en gang har mer enn nok med meg selv og den grusomme kvalmen som er der konstant..Lei nå og vil det skal gå over!!
k@ra Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Hei! Er i akkurat samme situasjon, like langt og med en på 2,5 år. Jeg spiser litt hele tiden og så prøver jeg å overleve til barne-tv. Da sover jeg mens det er frem til halv sju så kommer jeg meg litt. Leggetid halvåtte så da er liksom kvelden berget. Men er helt grusomt til tider. Man må vel bare ha hjelp av mannen, men min maler hus nå;( Lykke til.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Hopper innom fra 2trim.. Når jeg så debatten deres =) Vill bare si at jeg var meget plaget med kvalme =(, Men det jeg gjore om mårran var å hadde en pakke med salte kjeks atme senga. Å spiste noen stykker før jeg sto opp, Å ikke drikke vann me en gang, ta heller et glass melk.. dette er da ett kjeringråd som virkelig funka fint på meg =) Lykke til
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er gravid med nummer 2 og har en liten en på 18 mnd. Jeg var så sinnsykt dårlig i begynnelsen, at jeg måtte ha min mor boende hos oss til det værste var over!! Er nå nesten 11 uker og er i ganske god form, bare litt uggen på kvelden!
knærten71 Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Det er da utrolig oppløftende å høre at det går over iallefall. Jeg har ligget i fire dager nå og jeg har en liten på 9mnd som skal ha omsorg. Kjenner ikke akkurat den store lykkefølelsen. Foreløpig virker ingen kjerringråd eller seabands. Er bunnfortvila for jeg skal jo skjule dette for min nye arbeidsgiver. Begynner om kort tid i drømmejobben så dette var ikke helt planlagt men barn er en gave. Varer det bestandig helt frem til 12 uke. Har ingen noen gode nyheter som at det barer varer noen få uker hehehe. Trenger et løft.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Ikke for å gjøre tin værre, men jeg hadde det helt til uke 19, å er i uke 21 nå Å har selv en liten kar på snart 7måner.. Men les va jeg har skrive lengre opp, det var det som hjalp meg gjennom det hele...
Har to herlige gutter! Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 jeg kjøpte armbånd på apoteket..det hjelper!!! 150 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå