Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Helt fra forventet ikm har jeg skiftet mellom hard og løs mage, med enkelte opphold.. Om jeg må skikkelig på do, får jeg kramper - akkuratt som mensensmerter. De forsvinner så fort jeg har fått vært på do. Er det flere som har det slik?m Og hva kommer det av? Føler jeg har ett greit kosthold, så burde ikke være noe problemer der iallefall..!
Daisy :) Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Tarmene blir påvirket av graviditet så det er normalt
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Ok, det var bra å høre.. :-) Takk for svar!!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har det også sånn. Syns det er litt ubehagelig og håper det går over snart.
vimsa .-) på overtid Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 akkurat sånn har jeg det også, uten å ha tenkt over at det har med graviditeten å gjøre... men det var jo godt å høre at det er et tegn på at alt er som det skal! husker igrunnen nå at jeg hadde det sånn med førstemann også! Tvi tvi! spis masse fiber og drikke masse rent vann
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Fint å høre at det er ett tegn på at ting skjer inni kroppene våre, ja :-) Var litt redd for at all næringenen forsvant jeg, hehe, men de tar vel det de trenger..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå