Merete*3 Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Sitter her og holder på å bli smårar.... er sååå kvalm og orker ikke tanken på mat... noen som har noen gode råd??
Daisy :) Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 hmmmmmm jeg er ikke til noe hjelp, er så lei av mageverk å kvalme. Er nå i uke 12, så håper det er over snart. Prøv å spise spelt brød det hjalp litt, hvitt hvetemel er ikke noe bra for tarmene, men ja ja, jeg blir snart gal av å finne løsninger på kvalmen.
k@ra Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Kapteinkjeks, tynn appelsinsaft, salte ting, VELDIG hyppige og veldig små måltider. Dette må jeg ha for å overleve nå om dagen;) Lykke til!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har også slitt med kvalme nå de siste ukene, men etter at jeg har begynt å bruke SeaBands, er livet mye bedre. Kvalmen er fortsatt der, men ikke like intenst som før. Nå orker jeg hvertfall gjøre litt mer i huset enn før
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Det som virker for meg er å spise frokost hver dag, Ryvita knekkebrød er lette og salte. Jeg blir fort kvalm dersom jeg er trøtt eller stresset,så nok hvile er viktig. Ellers må du drikke nok, og spise lite og ofte, slik balanserer du blodsukkeret ditt og kan motvirke kvalme. Lykke til:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå