YumYum2 Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 i går ca kl. 20.00 begynte jeg blø fra underlivet. blodet var tynt og klart. vi ringte sykehuset og fikk snakket med noen der som sa at om det ikke ga seg i løpet av noen timer eller det fortsatte utover natten så skulle vi ringe i dag. det kom en liten klump etterpå. det vare bare en vlodklump som når du har blødd neseblod og snytt deg etterpå. men jeg blør ennå!!!=( har ikke hatt noen smerter. noen som har opplevd dette og allikevel erfart at det har gått bra??
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Hei. Har du ringt legen igjen? Jeg har ikke opplevd noe sånt. Lykke til, håper spiren er der enda. Klem fra meg
Plutselig_gravid Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 huff - skjønner at du er bekymret. Krysser fingrene for deg at alt er bra med spiren.
YumYum2 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 men tror dere det er mulig å ta en ny test allerede? hadde visst en liggende..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Uansett om du er gravid eller om du har mistet, vil det være HCG i urinen din, så tror ikke du kan stole på en test nå. Syns du skal ringe sykehuset, så får du time til en UL! Lykke til! Hvor langt på vei er du?
Plutselig_gravid Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Du kan jo ta en ny test, men hvis du har hatt en spontanabort kan den være positiv likevel. Kan ta en liten stund før hcg går ut av kroppen. Så et innlegg lenger nede om en som hadde venninne som hadde blødd masse og klumper - hun gikk det fint med å har en datter nå) Så er håp for deg!!! Stooor klem til deg!!!
YumYum2 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 tror jeg går inn i min 11 ukr i morgen..
Plutselig_gravid Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Hvis jeg var deg hadde jeg ringt legen med en gang å fått en tidlig UL. Det tror jeg at du får. Du er tross alt 11 uker på vei!!! Er kjipt og unødvendig at du skal gå rundt å være livredd og usikker på om du har mistet eller ikke...... Masse masse lykke til klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå