Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Har fått hjem bagvognen, men lurer på en ting-det er ikke noe håndtak i sidene. Er de en annen plass, eller har noen glemt å montere de??
Hormonella:0) Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 De skal ligge i en lomme i glidelås på siden av bagen...)
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Ja, trodde også det, men de lommene er helt tomme.... =(
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 hm,det var jo merkelig.. ta kontakt med leverandøren.-.kan jo være produksjonsfeil.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 mine lommer og var tomme, var sikker på at jeg hadde sett håndtak da jeg var i butikken og så på vognen...Dro inn igjen og spurte jeg...Og fikk til svar at på den nyeste produksjonen har de sluttet å lage håndtak...litt kjipt synes jeg...men men...
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2007 Tuller du?? Men hvordan skal vi da frakte bagen rundt? Var jo det som var praktisk med den, for da kunne vi bære den rundt som en bag...rart... får ringe forhandler i morgen!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Det er visstnok EU regler som gjør at de har sluttet med håndtakene. Hvis jeg husker riktig så var det fordi håndtak på en babybag skulle være festet på toppen av bagen. Vi kjøpte City bag i april og fikk da en "gammel" modell av bagen med håndtakene. Disse håndtakene er da forholdsvis langt ned/midt på bagen og jeg synes ikke de fungerer optimalt så jeg kan faktisk skjønne at de ikke er godkjent. Det er veldig lett for at bagen tipper forover når du bærer den(typisk hodeenden som er tyngst). Vi hadde en gammel simokombi til før og på den var håndtakene mye bedre. Antar at Emmaljunga kommer til å gjøre noe med dette etterhvert, men enkleste løsningen nå var vel bare å fjerne håndtakene til de kommer opp med en løsning som er lovlig og ser bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå