Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes sånne UV-drakter ser veldig varme ut...type noe jeg ikke ville brukt selv på en varm sommerdag. Men kanskje jeg tar feil? Er det noen her som har erfaring med sånne drakter? Klarer jo ikke holde knøttet ute av sola i all evighet heller, og er skeptisk til å bruke mye solkrem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikke åssen sånne UV-drakter funker, har bare sett på dem. Men man må jo smøre med solkrem forde, for den dekker jo ikke hele kroppen som armer og bein...

Og hvorfor er du skeptisk til å bruke så mye solkrem? Er da mye værre for ungen din og h*n blir solbrent, fordi h*n er blitt smurt for lite..??

Skrevet

ja, klar over det. Men da er det i hverfall bare ansikt, hender og føtter som må smøres inn i stedet for hele kroppen. Derfor jeg tenkte det var lurt :)

Skrevet

de er jo ikke varmere enn en vanlig badedrakt.. ungen min blir hvertfall mer varm og klam i en body enn uv-drakten

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med vår. Magnus har brukt den kjempe mye når vi har vært på stranden, og han har ikke blitt klam. Stoffet er veldig tynt, som en badedrakt som de sier over her.

Han virkelig hater å bli smurt med solkrem, så er veldig greit når man "slipper unna" med bare armer, bein og ansikt :-)

Skrevet

Ja, e heilt ypperligt me sånne draktar=) Bler ikkje klamme, bler mye klammare åm du tar på di ein bomullsbody feks.. Å d e deilgt å sleppa å måtta smøra heile ongen, for d e somregel ikkje særli populert:p Eg har fått lånt ein av ei venninna i år, men kåmme t å kjøba sjøl åg t neste år:D

Skrevet

Går det an å kjøpe sånn på nett??

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe sånn, men hvor finner jeg i str 68-74?

Apoteket starter på 92 og den lokale babybutikken på 3 år!

Skrevet

Jeg la inn link i går til nettsted som selger fra str. 74...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...