Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Tenkte på noe lekested ,mcdonalds eller noe?Ikke så altfor dyrt da vi skal be ca 10 4/5 åringer fra barnehagen..Har ikke plass hjemme og vi holder på å flytte akkurat da.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Er d ikke noe lekeland greier på tiller?Hva heter det?
mammmamia ** Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Lekesenteret på Moholt er genialt! Er et barnehagelokale, og koster 300 kr, halvparten får du tilbake igjen :-) Ellers er det lekeland på Solsiden, men det er dyrt, litt over 100 kr pr unge...
lille je Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Lekeland på bowling 1 på hegstadmyra. Er visst veldig bra.
veldigspent:) Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 MC Donalds er på tiller.... dem har også ett lekeland på solsiden... Zitrus tror jeg det heter... vet ikke prisen dessverre men en venninne hadde ungen sin på feiring der og han var super fornøyd:)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Takk for tipset:)Er det ikke noe lign på Tiller også da?
lille je Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Hegstadmyra er nå Tiller da. I allefall i mitt hode:)
mammmamia ** Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Jo, det er det, Bowling1 og Lekeland..! :-) Men ofte er det mange selskaper på en gang, og veldig kaotisk..! Har vært på lekeland når det har vært bursdag der og har bannet på at vi skal ALDRI feire der...for et mas! Og veldig dyrt også..!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Vet noen hva det koster på Mcdonalds?Hvilket opplegg er det der.Har aldri hatt med guttene dit,men det gjør vel ikke noe for en gangs skyld..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juni 2007 #13 Skrevet 17. juni 2007 Har hatt barnebursdag på Lekeland i Oslo 2 år på rad, synes det er dritdigg..ungene koser seg, ikke noe å rydde opp og alt er klart når du kommer. YES!
Katja Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 Jeg syns McDonaldsbursdag er kjipt, men dårlig opplegg. Barna blir samlet oppe i 2. etg (Tiller), der får de mat og drikke. Deretter er det leking i lekeavdelingen, før de får is. Jeg vet ikke hva det koster, men det kan ikke være så mye, så lite opplegg som det er. Men, rett skal være rett, ungene mine elsker å bli buden på McDonalds-bursdag da, så det er bare mora som syns det er kjipt, hehe. Jeg syns Lekeland er bedre, men tror det er en god del dyrere også, leste en brosjyre derfra, men ikke søren om jeg husker prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå