Gå til innhold

Når begynner Reductil å virke?


En_av_hver

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ut fra det jeg har lest her inne tror jeg ikke det virker. Så lenge man må leve på kaloriregime og trene mer for å gå ned tror jeg det er mye placebo ute og går. Men man skal ikke undervurdere placeboeffekten! Derfor. Det begynner å virke når du tror på det. For de fleste er dette fra første pille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, tror nok neppe det er placebo effekt ute og går her. Heller en stimuli på hjernen som minsker sult følelsen.

Nå kan jeg bare snakke for meg selv ,men jeg lever så absolutt ikke på no kalori regime, spiser akkurat det jeg har lyst på. Innimellom blir det is og sjokolade, akkurat som før. Allikevel går jeg ned ca 1 kg i uka. Ikke trener jeg no heller...

 

For meg begynnte det å virke fra dag nr 1.. men det er nok individuelt.

 

Les litt mere om det i de forskjellige trådene nedover her, så finner du nok mere svar.

(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan å bare singnere på at det ikke er noe placebo effekt ute å går, jeg har ikke trent sist uke og ikke har jeg tenkt så veldig mye på hva jeg putter i munnen min, men alikvel hadde jeg gått ned 700gr.

Og for meg virket de fra dag 1. Men ikke alle kan få de, og derfor har ikke alle samme utgangs pungt til å utale seg om de.

 

Men lykke til om du har tenkt å prøve de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på reductil siden 27/4, og har spist det jeg har lyst på når jeg har lyst på det. Har ikke trent noe, bortsett fra en gåtur når været er fint. Og jeg har gått ned snart 10 kilo!

 

Det funket fra dag 1 her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder Inger har jeg tro på at det virker for henne. Hun har slanket seg to uker mer enn meg, og har nå gått ned nesten 3 kilo mer enn meg. Det krediterer jeg tablettene hennes for. Samt at hun er veldig kontrollert ang mat og trening.

 

Men det var noen andre som skrev inn her, som hadde innsett at det kun var placeboeffekten de hadde nytte av. Men som jeg sier, man skal ikke kimse av den. Tro kan flytte fjell. Men jeg tror og at du automatisk forventer virkning når du putter i deg tabletten og dermed blir kvitt søtsuget for det skriver alle her inne er sant.

 

Lykke til! Håper det funker for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen.

Jeg begynte på Reductil på torsdag (5 dager siden) og er veldig spent. Har ikke tort å veie meg ennå, tenkte jeg skulle vente til det har gått en uke he, he.

 

Jeg stikker nok innom igjen med flere spm etter hvert.

 

Lykkke til dere også:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...