Galskapens overhode Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 er så glad for hver dag jeg sakte men sikkert kryper meg igjennom
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Ja,ukene og dagene går sent men likevel føler jeg at jeg har vært gravid en evighet :-D Vi får kose oss og krysse fingrene for at alt går bra. Klem
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer..!Da har vi termin samme dag...!!Arti! Hvilke sympromer har du...? Jeg har ømme pupper,syns dem har blitt litt større til min manns store begeistring..hi,hi..Begynt å kjenne meg mere trett og utmatta..,Må også tisse oftere..Men kvalmen har jeg heldigvis ikke fått startet bekjentskap med enda,heldigvis.. Hvis det blir som ved forrige svangerskap,så slipper jeg det..håpe,håpe.. Lykke til videre da..Vi snakkes...
Galskapens overhode Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 hei hei Jeg har ingen andre symptomer enn tretthet og utmattelse, samt at jeg konstant må på toalettet. Var nesten redd jeg hadde fått UVI. Men er bare sv.skapet som gjør det. Hvis dette sv.skapet blir likt det forrige får jeg nok melk snart, døgn-kvalme til uke 14 og bekkenløsning i uke 17. SÅ: håpe håpe.. at det ikke blir så veldig likt. Hvor gammel er ditt/dine barn?
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Hei! jeg er også 5+0 i dag. Dagene går utrolig sent ja! føles som om jeg har vært gravid kjempe lenge, men jeg har jo bare visst om det i en uke!! kan ikke vente til jeg er kommet over de 12 første ukene!! hehe det med puppene er likt hos meg også! samboeren min har lagt merke til at de er blitt større, og det er jo ikke han imot:-) men så er de jo ømme da, ikke noe behagelig nei. Og jeg er dautrøtt hele dagen! Har dere fortalt det til nogen eller?
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Vi har begge fortalt det til en god kompis og en venninne hver..Men der stopper d... Er helt gåen etter å få fortelle det! til besteforeldrene! Klarer nesten ikke vente lenger....Dere da??
yllil Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er også 5 + 0 i dag (om jeg har skjønt beregningen riktig, da - jeg er nybegynner), disse sidene har beregnet termin til 19. feb 08. Veldig morsomt å ha noen her inne å telle dager sammen med!
smurfelise Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 grattis ylill. nybegynner jeg og med berega termin 21 feb. lykke til
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Hei igjen... Nettopp våkna opp etter min lille lur.. Er bare å få i seg middag etter arbeid å leite frem sofan..Helt utslitt!! Føler jeg forsømmer min lille gutt på 4 år,men makter nesten ingenting.. Har så utrolig lite overskudd..!!Uff....Får dårlig samvittighet.. Men det går jo over.. Og regner med gleden blir stor nå vi skal si det til han.. Han går allerede å sier:"mamma,når skal jeg få en storebror??"hi hi.. Ikke helt skjønt at det er han som blir storebror...Arti!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå