Merida72 Skrevet 17. juni 2007 #1 Del Skrevet 17. juni 2007 Skal inn på RH til KS snart, og mener jeg leste her et sted at de hadde fått nye rutiner ifm. de første timene etter operasjonen. Sist (for 4 år siden) lå jeg alene flere timer på "oppvåkningen" mens pappa'n var sammen med den lille. Er det sånn at de har gjort om på dette nå, og at alle får være sammen de første timene? Gruer meg litt hvis det blir som sist, husker tiden der nede var laaaang og at jeg lengtet etter å se vidunderet. De kom jo innom og hilste på, men det var bare en kort stund. Noen som har hatt KS på RH nylig som har lyst til å fortelle om rutinene nå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9606609-dere-som-har-tatt-ks-p%C3%A5-rikshospitalet-rutiner-de-f%C3%B8rste-timene-etterp%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
junibarn:) Skrevet 19. juni 2007 #2 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei Jeg tok keisersnitt på riksen for en uke siden, og det stemmer som du sier...de holder på med et prøveprosjekt siden de mener det er bra for babyen å ha mest mulig hudkontakt med mor. Så etter keisersnittet, følger babyen og far/ledsager med mor til postoperativ (oppvåkningen), og er hos mor frem til man blir trillet til barselavdelingen. Jeg fikk en "mellom-løsning" siden mitt keisersnitt ble tatt så sent på kvelden, og da var det litt dårligere bemanning. Så etter operasjonen jeg ble trillet på postoperativ alene, men far og babyen kom opp til meg etter ca en halvtimes tid. Masse lykke til - jeg synes de er fantastisk flinke på rikshospitalet og man blir tatt kjempegodt vare på!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9606609-dere-som-har-tatt-ks-p%C3%A5-rikshospitalet-rutiner-de-f%C3%B8rste-timene-etterp%C3%A5/#findComment-9633453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå