*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Tenk at det vokser en liten spire inni oss nå :-) Vi er heldige.............. Det eneste dumme synes jeg da er at det er for tidlig å fortelle om spiren i sommer. Jeg hadde sett frem til å sprade rundt å vise magen min :-) Kan egentlig ikke skjule det nå, er jo 4. barn på meg så magen er kommet :-) Har luft og er litt hoven sa legen, men ser ut som jeg er 4 mnd på vei. Vet jo at kollegaer og venner hvisker og tisker men ingen har spurt heldigvis. Hvor lenge har dere tenkt å vente med å fortelle det? Om en er 8, 10 eller 12 uker ser jeg ikke på som noe forskjell, hvis man mister så vil jeg gjerne at de vet det. Det er jo forferdelig trist og det ser de jo uansett. Måtte gå til innkjøp av 5 nye topper i helga, har bare trange topper så nå måtte jeg ha noen tunikaer :-D Klem
Adelina2 Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 hehe..ja ikke sant..jeg også har jo lyst til å bare rope det ut..gå med topper så alle ser det..samtidlig så vil jeg ikke si det helt ennå..er 12 uker i slutten av juli..skal prøve åvente med å si det..iallefall til etter jeg har vært hos legen. Men håper ingen spør da vet jeg ikke om jeg klarer å juge..
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Det er jo det som er problemet når noen spør. Svigermor var på besøk og hintet så fint om at det er jo ingen i familien som skal ha baby i 2008 Så spurte hun om noe var på gang,da klarte vi ikke å holde oss. Hun så det på oss med engang, ble jo selvølgelig kjempeglad :-D Jeg skal til legen 9 juli på kontroll, er vel da 8+4. Vil jo også prøve å holde det hemmlig så lenge en klarer, samtidig som vi vil rope det ut :-D
M*A*S*H* Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har også shoppet masse tunikaer - passet helt utmerket at det var mote nå:-D Er bare 8 - 9 uker på vei men ser ut som 5 mnd... Flott å skjule seg litt foreløpig.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Har dere lagt på dere mye også ifm at dere har fått mage?
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har ikke gått opp noen ting, men er jo bare 5+3. Legen sa jeg var hoven i magen pluss litt luft da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå