Kystrøya Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 På 3hjulssykkel eller 2hjulssykkel med støttehjul?
børdi Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 jenta mi fikk 3 hjuls sykkel da hun var ca 2 år, den har hun syklet masse på siden, hun er nå 3.5 år og har akkurat fått to hjuls med støttehjul.. Tok ikke lange tiden før hun farte avgårde på den heller. hehe..
Mogop fikk augustgutt Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Begge deler. Jeg foretrekker trehjulssykkel, men hun har begge deler. Hun sykler og sykler og sykler og sykler......... Startet da hun var nesten to år. Hun sykler forresten på en leketraktor også.
måru Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Min gutt på 2,5 år sykler ikke mye. Han har både trehjul og tohjul med støttehjul. Vi har forsøkt å oppmuntre han til å sykle, men han syns ikke det er noe gøy virker det som. Han kan sykle litt frem og tilbake i gården toppen 2 min så gidder han ikke mer. Men håper han syns det blir mer stas ettehvert.....
Gothminister Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Å,ja. Han sykler på 3 hjulssykkel,sykkel med støttehjul og på en sånn leketraktor med pedaler. Elsker å tråke rundt med traktoren.
Gjest MariRari Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 HELE tiden. På trehjulssykkel og traktor. Elsker det og ble kjempeflink med en gang beina var lange nok til å klare det.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Han er 2,5 år og har 3-hjuls. Han syklet en del da vi bodde i sentrum av byen.. Men nå har vi flyttet på utsiden av sentrum og her er det bratte bakker og skogsterreng rundt eiendommen. Men det hender pappaen tar med lillegutt og sykkelen og finner en flat plass og sykle på, men det blir ikke hver dag.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Min gutt blit 3 i september og sykler i kjempefart med støttehjul!Ho hei hvor fort det går!Bremser og kjører til siden når det kommer biler og koser seg. Han syklefr mye.Har mange lekeplasser i nærheten og dit sykler han (vi går ved siden av)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Min sykler hver dag, øver seg på å "sladde" og liker å kjøre over store steiner i skogen. Han sykler på 2hjulssykkel, UTEN støttehjul.
torque Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 sønnen min på 2 sykler på trehjulssykkel, men han har prøvd tohjuls med støttehjul, mens jenta mi på 3 har tohjuls med støttehjul, å det har hun hatt siden hun var 2 år. begge maser hver dag om å få sykle, men den siste tiden har vi hatt veldig mye regn, så har ikke passet å sykle, men regner med maset kommer igjen så snart det slutter å regne.
camilla^ Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Hu sykler på 3hjulssykkel, og idag knekte hun virkelig nøtten. Tidligere har hun endt i hekker og alt mulig annet som har vært og ikke er i veien. Hun er veldig opptatt av sykkelen sin, storesøster på 4 har også en stor trehjulssykkel itillegg til to-hjuls så det er kjempestas uansett hvem sykkel hun har, men kulest når de sykler på hver sin 3.hjuling i hagen. Så er det elltid mas fra begge om å sykle til barnehagen. Syns det har vært ett ork å dytte hu minste, men idag syklet hun hele veien hjem, UTEN å ende i grøfta en gang. Ble igrunnen veldig imponert. Men opp bakken hjemme gikk hun fra sykkelen, da var hun så sliten som hun sa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå