Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Er bare i første pp, men håpet er der om att spiren skal sette seg på første forsøk selv om vi brukte ett år på førstemann. Har den siste uken gått med mensmurringer i ryggen og litt stikking i magen.. håper på att det er ett positivt tegn=) Er heller ikke helt sikker på når mensen skal komme heller... men tror det er 8-10 dager til... Om ikke det klaffer på første forsøk så prøver vi igjen.. til slutt håper jeg å ende opp her inne igjen... Gratulerer så masse til alle nygraverte=) Håper å kunne slå følge med dere gjennom ett helt svangerskap! Prøvingen er hemmelig.. så derfor..
Mamsen til Pjokken Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Hei Jeg trodde at jeg kom til å være inne på Bli Gravid en stund, men nå satt den på første forsøk Det blir andre barnet. Lykke til, håper det snart går i boks for deg. Hvor gammel er førstemann? Min nærmer seg 2
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer så masse til deg=) Førstemann er 16 mnd. gammel=) hadde jo vært kjekt om det satt på første forsøk... hørte noe om att man var ekstra fruktbar første måneden etter p pille slutt;) Men siden jeg ikke helt vet når jeg skal ha mensen tørr jeg ikke teste på lenge enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå