Gå til innhold

Håper å snart komme inn her=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare i første pp, men håpet er der om att spiren skal sette seg på første forsøk selv om vi brukte ett år på førstemann.

Har den siste uken gått med mensmurringer i ryggen og litt stikking i magen.. håper på att det er ett positivt tegn=) Er heller ikke helt sikker på når mensen skal komme heller... men tror det er 8-10 dager til...

Om ikke det klaffer på første forsøk så prøver vi igjen.. til slutt håper jeg å ende opp her inne igjen...

Gratulerer så masse til alle nygraverte=) Håper å kunne slå følge med dere gjennom ett helt svangerskap!

Prøvingen er hemmelig.. så derfor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Jeg trodde at jeg kom til å være inne på Bli Gravid en stund, men nå satt den på første forsøk :) Det blir andre barnet.

Lykke til, håper det snart går i boks for deg. Hvor gammel er førstemann? Min nærmer seg 2 :)

Skrevet

Gratulerer så masse til deg=)

Førstemann er 16 mnd. gammel=) hadde jo vært kjekt om det satt på første forsøk... hørte noe om att man var ekstra fruktbar første måneden etter p pille slutt;)

Men siden jeg ikke helt vet når jeg skal ha mensen tørr jeg ikke teste på lenge enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...