Gå til innhold

Anal-sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jei sier å jøss, hvor jeg drømmer om anal-sex, å i dag fikk jeg det..

Jeg sier bare shit a, litt vondt i begynnelsen, men deilig ble det , å bedre når kjærsten tar på deg samtidig..

Hadde det bare så gått..

Såh vet dere det :P hehe

Skrevet

å ja...er jo kjempe deilig med anal-sex..misunnelig...hehe..

Skrevet

Det er sykt deilig når man er i gang, men har bare gjort det 4 ganger for det er så JÆVLIG vondt når han kjører den inn. Selvom vi bruker masse olje.

Gjør det ALLTID vondt for dere også, helt til den er helt inne liksom?

Eller "vier" det seg ut etterhvert..

Og man veit jo aldri "når" man kan ha det....hvis man er "full" gjør det bare vondt.

Skrevet

varm opp mer er mitt råd, med tunge og fingre, slapp helt av og nyt, så når tiden er inne for penetrering så styr selv, la han stå/ligge stille, så kan du styre tempoet selv til han er inne, da er det bare å sette igang å nyte!

Skrevet

Jeg hadde det vondt me en gang, men jeg prøvde å slappe helt av akkurat som at det ikke skjedde noe.. Å det var da det virkelig ble ågtt.. Shit..

Er så gla jeg er anonym, viss ikke ville jeg fått hørt det i mårra :P hehehe

Skrevet

I kveld tror jeg at jeg skal debutere med anal-sex. Ut fra det dere skriver her høres det helt fantastisk ut!!

Mannen min er bortreist, så det må bli ved hjelp av min kjære dildo.

Kjenner jeg blir kåt av å lese det dere skriver - gleder meg til i kveld:)

Skrevet

Jeg har lyst til å prøve vha dildo... gi meg tilbakemelding!

Skrevet

Å kjøre dildo analt, kan ikke sammenlignes med den ekte :)

Skrevet

till deg som synes det er vondt, anal-eaze, den bedøver og gjør at det ikke er så ubehagelig.

Noen tar også rødvin inni har jeg hørt.

Skrevet

Anal sex er drit deilig!

Det er alltid litt rart når han fører penis inn, men når han kommer innenfor andre hakk, går det bra, bare kjøre litt sakte i starten før han kan begynne og kjøre på, DEILIG!

Skrevet

til deg som spør om det alltid gjør vondt:

jeg får aldri vondt under analsex, så lenge han "varmer" opp med å massere og fingre meg først, da blir jeg helt avslappet og dermed gjør det ikke en gang vondt uten glidemiddel:)

Skrevet

Tror det har mye å si hvordan man varmer opp. Med den kjæresten jeg hra idag gjør det aldri vondt - bare deilig deilig. Ikke så ofte vi gjør det analt da, men da blir det jo litt ekstra piff bare av det.

Skrevet

prøv å være litt småfull når dere prøver for da slapper dere av;)så venner dere dere til det.hehe.har elsket analsex fra jeg var 18 -19 år nå er jeg 31,og har det ofte til og med på slutten av svangerskapene.når jeg onanerer har jeg ofte dildo i rumpa for får så gode orgasmer da.:)

Skrevet

Det gjør vondt hvis jeg ikke greier å slappe av... Før jeg ble gravid pleide jeg alltid å ta en røyk på senga mens han koset med meg så jeg skulle bli klar:P Men nå går ikke det lenger... Men hvis vi har litt vanlig sex først, og jeg får kommet engang, så er det bare å kjøre på. Slapper så mye bedre av da, enn hvis han bare skulle putta den rett i rumpa...

Skrevet

Jeg og samboeren min har hatt analsex i snart 3 år. I begynnelsen var det litt fordi jeg visste at han likte det...ikke misfortå,jeg likte det også, men det var ikke noe jeg måtte ha. Men etter de første gangene med glidemiddel og rolig, rolig penetrering i begynnelsen....så er det absolutt nydelig. Nå har vi et variert sexliv,..men 99% av gangene så ender det i analsex. Det aller beste er nå han fingrer meg foran samtidig...forrige uke var jeg helt på kanten av å besvime!!....det var helt utrolig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...