Babyfacepsycho Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hei. =) Husker jeg rett når jeg sier at 5 mnds kontrollen er gruppe kontroll? Tirsdag om en uke? Hvis det er sånn, skal vi trille dit sammen da? Hehe. Tror ikke gubben vil bli med på gruppe kontroll igjen. =)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Stemmer det, skal de ikke ha vaksine igjen tro :/ Triller gjerne sammen med deg. Jeg har tenkt å få med meg gubben min da, så hadde vært fint om du også hadde med din...så slipper han være den aller eneste mannen der, he he. Men uansett da, gjerne trille bort med mindre det skikkelig pøsregner da! *krysse fingrene*
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 dytter så du ser det...ellers så husker jeg vel å logge meg inn på msn en kveld da
Babyfacepsycho Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 Hmm. Ok. Skal se hva jeg kan få gjort med den saken. Vet ikke helt enda om han skal jobbe eller ikke. Er sykemeldt til den 21 (tror jeg det var) men siden dem fortsatt ikke har funnet ut hva det kommer av helt, så er det mulig det blir forlengt. Men er han hjemme så skal jeg nok klare og lure han med på en måte. :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå