Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Er på leting etter navn til begge kjønn som kommer fra sagaer, eventyr, fortellinger, bøker evt filmer. f.eks. Isfolket. Det må selvfølgelig være navn som går ann å bruke
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Ymse barnebøker: Albert - som Albert Åberg Ronja Mio Emil Caspian Aslan Emil Anna Madicken Peter Lotta Guro Lillebjørn Erle Aurora Sokrates Norrøn mytologi: Odin Loke Thor Brage Frøy Frøya Njord Frigg (et jentenavn) Trym Yme Urd Idun Balder Ty Hod Vidar Ask Embla Tjalve Roskva
Tubbies Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Å, det er lenge siden jeg las Isfolket (15år..) Kanskje det er de bøkene jeg skal leite fram for å finne navn? Jeg husker bare Sol Silje Tengel(?) Villemo ... Håper andre fullfører denne!!
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 http://home.c2i.net/ehaehre/katta/frames.htm Går du via denne linken kan du finne navn fra Isfolket ved å gå inn på slektstre!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Barbra Indiana Gardia Mina Hanna Synneva Bolette Adeline Agnete Marcel Marcus Johannes Jørgen Edvard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå