Gå til innhold

suuur smak i munnen..skulle tro jeg har spist et skikkelig suuurt drops..Graviditetstegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett som d er i den siste tiden for jeg plutselig sånn grusom sur smak i munnen,enda jeg IKKE har spist noe surt.Skjønner ikke dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn syrlig smak kan man også få om man har spist noe, trenger ikke være surt.

Men det kan kansj evære tegn på at du er gravid.. Veldig vanskelig å si noe om.. :) Ta en test, så finner du det nok ut.

Lykke til. :)

Skrevet

jeg syns det er rart dette med den sure smaken i munnen min som plutselig kommer,helt uten at jeg har spist noe surt.Kan d komme av mat som ikke er surt også da? veldig rart jeg aldri har oppplevd dette tidligere da,før denne perioden..Jeg har ikke spist noe nytt,bare mat og drikke jeg har spist/drukket før.. HI

Skrevet

Ja, så klart, graviditet forandrer veldig mye i kroppen.

Men ja, sånn syrlig smak kan komme av søt smak også..

Og cola, juice, frukt, vingummi etc gir lett syrlig smak i munnen.

Jeg får det ofte selv, spesiellt om jeg har sovnet på sofaen/ på bussen, etter å ha spist noe, uten å ha pusset tennene i mellom..

Men om du aldri har hatt dette før, så er det jo bare å ta en test, så får du vite enten eller. :)

Skrevet

Har du hatt d sånn før du ble gravid? jeg sitter og drikker cola nå,d er vel den jeg har fått d av nå da.jeg har som sagt aldri fått den smaken før,før denne perioden.jeg kom på d nå når jeg leste d du skrev,at en dag jeg sloknet på sofaen (midt på dagen),da fikk jeg sånn smak i munnen når jeg våknet.Jeg får vel prøve å få tatt en test en dag da,uff,jeg vet ikke om jeg tør...:)

Skrevet

Ja, jeg sovner ofte på bussen, etter å ha spist frokost, eller på sofaen etter middagen og jeg har alltid hatt det sånn. :)

Er vel like greit å ta en test. Så vet du om du er gravid eller ikke.. Bedre det enn å ikke vite vel? :)

Skrevet

jeg mente om du hadde sånn sur smak i munnen før du ble gravid..

Skrevet

Ja, jeg har alltid hatt det sånn.. Spesiellt om jeg sovner etter å ha spist, f.eks på bussen til jobb etter frokosten, eller på sofaen etter middagen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...