Gå til innhold

Er så sliten.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle så ønske at vesla kunne lære å gå.

Skulle så ønske at vesla kunne lære å prate.

Skulle så ønske at vesla kunne lære å krype.

Skulle så ønske at vesla kunne lære å sitte.

Det er så mye jeg skulle ønske!!! Og jeg er så sliten av å forholde meg til så sinnsykt mange diagnoser, og sliten av at ingen kan gi meg svar på ting jeg lurer på. Sliten av at legene ikke greier å hjelpe vesla... :( Sliten av å fly fra sykehusavtale til sykehusavtale. Innleggelse etter innleggelse. Blålys og masse leger. Sliten, sliten, sliten.

Og er så redd for at vesla skal dø fra oss. Og føler meg så egoistisk som har satt henne til verden. Hadde hun hatt best av å slippe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg sender en svææææææææææær god klem din vei....

Skrevet

Høres slitsomt ut, har også erfaringer med avtaler på avtaler, men det står heldigvis ikke om livet å gjøre. Huff.... sender over trøsteklemmer selv om jeg veit det ikke nytter.

Skrevet

Jeg håper at noen kan hjelpe deg litt, så du ikke sliter deg helt ut. Og når du en eller annen gang har kommet over den verste kneika, kan du si stolt til deg selv: "Yes! Jeg klarte det!".

Skrevet

Har vært laaaangt nede jeg og, men har heller ikke stått om liv da....,men vet at man til tider kan føle seg skyldig i alt det vonde..,selv om det er langt fra sannheten.

Du er verdens beste mamma til vesla di...hun er heldig som har deg !!

klem fra

Skrevet

Kan bare ønske deg og datteren din alt godt. Jeg håper du kan finne styrke til å bære dere gjennom dette og til å ta imot den hjelpen dere kan få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...