Gå til innhold

Er det virkelig så vanlig å blø?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det virkelig så vanlig å blø som man kan få inntrykk av her inne? Har spurt venninner som har vært gravid om dette, og ingen av dem blødde i svangeskapet (bortsett fra fødselen, da), mens her inne er man neste unormal hvis man ikke blør eller har misfarget utflod...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg tror det er nok så vanlig.. Ting skal jo vokse og strekke seg, og da kan blodkar briste, og man får litt blod i utfloden.. Jeg har hatt det litt sånn til og fra.. Og har det akkurat nå.. Ikke mye, men nok til at utfloden blir lysbrun..

Men sånn er individuelt, så er vel like vanlig å ikke blø i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av mine venninner som er eller har vært gravide har også blødd litt flere ganger spes. i starten av svangerskapet..Så det er nok ganske så vanlig. Det samme står jo i alle bøker/blader osv. som omhandler graviditet; så svaret er nok ja, det er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en blødning for snart 2 uker siden og var hos legen. Han sa det var veldig vanlig med blødninger i 1. trimester. Men hvis man derimot blør senere i svangerskapet skal man løpe til legen for det er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blødde litt i går,men i dag er det ingenting igjen, det er vel mye som skal tøyes og utvides så det er vel normalt at en liten blodåre brister og litt blod kommer, men jeg tror så lenge ikke det er helt rødt ferskt blod som kommer så er alt bare bra, men jeg skjønner at man kan bli nervøs av det ja. jeg er nervøs selv jeg,men jeg har en samboer som er ganske flink til å roe meg ned igjen når jeg begynner...hehehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødninger er nok relativt vanlige.... Jeg hadde en liten blødning (max en teskje med friskt blod, deretter brunlig utflod den kvelden) - deretter ingenting. Dessverre viste det seg å være en MA. Så det kan være ufarlig for noen, for meg var det altså ikke det.

 

Tror det er greit å tenke på at en blødning kan være vanlig - men det er ikke normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...