Gå til innhold

Hei noen...

*vilsågjerne*

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen måneder siden hadde jeg en blødning som kunne vært en sa..

Visste ikke noe om at man burde dra til legen etter noe slikt, før igår?!?!

Snakka med noen venninder om dette, og de sa at jeg burde ha dratt til legen..?

Hva synes dere?

Har nogenlunde normal mens nå etter å ha slutta på pilla og etter denne blødningen (dette skjedde nemlig mens jeg holdt på å bytte mellom to sorter p-pille)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke du skal bekymre deg for det:) kroppen bruker som regel å ordne opp, spesielt viss det er en tidlig SA....

Legen kan ikke gjøre så mye uansett, anna enn å se at HCG går ned igjen og blir negativ..og evt ta UL men det tror jeg ikke de gjør så ofte..

jeg hadde en SA i uke 6 i mai, var på UL og så at det ikke var noe liv og at det var en SA på vei, tok en HCG på sykehuset og en etter 10-14dager..og viss den var stigende igjen så måtte jeg komme inn igjen...(tok også en g-test som var neg etter ca en uke)

Så tror nok ikke det er nødvendig å dra til lege..(vi kan jo ikke vere helt hysteriske heller, de fikk barn og naturen ordna opp før i tiden og...da tok de jo ikke innvendig UL)

:)

Skrevet

Hvis du opplever SA er det viktig at man får kommet seg til lege dersom man er rhesus negativ. Dette fordi man må få en anti-d-sprøyte slik at det ikke dannes antistoffer i blodet. Ellers tror jeg ikke det er nødvendig med legebesøk dersom du ikke føler for deg selv (psykisk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...