Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ser du legger kort. Kunne du lagt på meg og? Lurer på når jeg blir gravid, kjønn, og når fødselen er?

Kommer jeg inn på skolen jeg har søkt på til høsten?

f dato. 16.03.84

sambo 14.08.73

takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei....vet ikke helt om jeg forstår kortene jeg fikk på deg....har du flere menn rundt deg som er intressert????....virker nesten sånn på kortene,,,,,de formelig vrimler.....eller du vil muligens få mange sønner...minst tre....(hehe...).....ta dette med en klype salt.....kortene snakker ikke helt klart til meg føler jeg.....

med tanke på skole....får jeg opp studier.....men sammen med dette kortet kommer de elskende......en ny og bedre fase på kjærlighetsfronten....muligens.......og til slutt kommer magikeren opp....et spesielt kort som forteller at man er kommet langt i sin mestring av selvet.....og i svært stor skala vil være i stand til å få ting som man vil.....et visdomskort med stor tyngde....kan tyde på evner.....

helt ærlig du fikk spesielle kort som jeg ikke vet om jeg klarer å tyde for deg.....men skriver det ned likevel....mulig de sier deg mere enn meg.....

mulig du er en kompleks person uten om det vanlige....uansett alle kortene gode....men de skjuler noe for meg........

Skrevet

Takk for at du tok deg tid:)

Det var litt rare kort ja. det med at det er flere menn rundt meg som er intressert, det vet jeg ikke altså..hehe

men har blitt spådd 2 eller 3 sønner. hvertfall tre barn til sammen.

det du sier om evner, mener du da abnormale evner eller hva?

føler selv det er mer med meg selv enn jeg klarer å tyde. litt spessielt.

Skrevet

.....ja her dukket det i allefall opp mange menn eller sønner...på første rekka tre...

jaja....ikke alltid kortene snakker like klart eller at man forstår de....

men spennende likevel....med sånne litt hemmelighetsfulle kort....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...