Gå til innhold

føler meg ikke gravid......


liljepike med spire:)

Anbefalte innlegg

ni uker på vei og symptomene vil fortsatt ikke vise seg.... har kanskje litt kvalme da, i dann og vann. så har jeg ikke lyst på mat (det er veldig uvanlig) ettersom jeg egentlig er en skikkelig mathauk:) men ellers er alt som vanlig. noen flere bekymrede kommende mødre her som er engstelige fordi symptomer uteblir???? skal vel egentlig ikke klage da men, man vil jo helst ha noen tegn på at det faktisk er en liten spire der inne:) er det noen som vet forresten hvor mye en tidlig ul. koster på volvat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Dette er det mange som føler, jeg hadde det også slik da jeg var 8-9 uker på vei. Trettheten min forsvant og jeg fikk skikkelig angst for om noe var galt. Du kan mest sannsynlig bare slappe av, dette er helt normalt :) Lykke til videre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg heller ikke gravid, er 10 uker på vei...Mitt mest tydleige symptom er at jeg har fullstendig mistet lysten på sjokolade, og jeg som alltid har vært avhengig av sjokolade! Vi bør vel bare være gld vi ikke sliter med kvalme ol..Men er enig i at det ikke hadde gjort noe med litt mer symptomer og føle seg litt mer gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med kvalme nå, har gjort det de siste dagene, og hadde også litt kvalme helt i starten. Men mellom der var det helt stille, både stikkinger i livmor, kvalme og til dels også ømme pupper var helt gone. Ble litt engstelig, men før jeg visste ord av det så lå jeg og jamra meg i sengen igjen, pga. kvalme.. Så det kan nok snu fort, bare nyt det du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det likedan som deg, er 11 uker på vei akuratt nu i denne stund jeg skriver det her!! og har få eller ingen symptoner. Er bare sånn, merker dte vel når magen kommer håper jeg, da vil det gå opp for meg tenker jeg!!

Og håper det samme skjer med resten av dere:)

Lykke til iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vært kvalm siden før jeg skjønte at jeg var gravid... er i uke 10 nå. Det er kanskje greit å ha noen tegn på at man er gravid, men helt ærlig - jeg skulle gjerne unnvært kvalmen, heldigvis kaster jeg ikke opp så ofte! Det er nemlig det verste jeg vet ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også veldig lite symptomer..men skal vel egentlig være glad for det..men det er noe med at en nesten lurer på om det virkelig er noe der..har ikke hatt første legekontroll ennå..litt flaut å komme dit uten at det er noen spira da..hehe..men testen har slått pos ut og jeg er også litt kvalm og ømme pupper..så det er vel noe somskjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at det er ganske normalt at symptomene kommer og går...

Da jeg var 8 uker på vei forsvant plutselig mange av symptomene og jeg har jo lest så mye her inne at når man mister dem så kan det være noe galt så jeg gikk rundt og bekymret meg for dette, men etter ca 3-4 dager kom de tilbake igjen.

 

Så du kan nok trøste deg med at dette er veldig normalt:0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan slappe helt av og heller være glad om du slipper symptomene, hehe kanskje de innhenter deg med dobbel kraft om noen uker;o) Vær forberedt! :o)

 

Man, blir jo litt ekstra nervøs når man henger her inne på 1 trimester...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg heller ikke gravid..er 8+6 og ikke er jeg kvalm,eller uvel,litt trett og sliten.Har ikke noen smerter i magen kanskje litt i ryggen bare...Skal prøve å komme meg til UL i dag,for se om det noe liv der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Det er nok vanlig. Jeg hadde masse symptomer med barn nr 1, men nå har jeg nesten ingen. Jeg kan kjenne at puppene er blitt litt tyngre og jeg har litt stikkinger i dem, ellers er jeg i kanonform, ikke sliten, ikke kvalm.. Heldigvis har jeg en svigerinne som er jordmor, og hun beroliger meg med at det er helt normalt, og ber meg om å IKKE sammenligne med forrige svangerskap, da svangerskapene er helt individuelle. Tror du bare kan slappe helt av, og nyte at du er i så god form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, enig med Adelina2. Utrolig pinlig å komme til legen, så er det ingenting der... Kjenner heller ikke mye.. Jeg skulle gjerne vært litt kvalm jeg, men det blir vel galt uansett;) De som har flatt hår vil alltid ha krøller og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...