fiona71*2pp Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Kan de bare brukes en gang om gangen? Huff det ble rart.. men kan vi bare bruke en bleie pr tur i havet/bassenget? Eller kan det taes av, etter en svømmetur, og brukes igjen på neste?? Himmel så vanskelig det var å få forklart da.. Så de solgte sånne bleier på spar, men det var jo bare 20 i hver pk. Og det blir vel for lite med bare en pakke med på 14 dager syden tur..?? Eller? Noen som har vært i syden med baby, og hatt slike med seg? Nå har vi lett å lett etter noe å ha på henne når vi er ute.. en skjorte eller body i ikke bomull... Men vi finner ingenting. Noen som har noen gode tips til meg..?
St.Sunniva Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Bomull er helt greit det, om du kan finne noen som er tynne. Du kan jo få tak i singlet-bodyer også. Ellers kan det kanskje bli såpass varmt ute at du ikke trenger å ha på noe annet enn bleia, heller bare legge over et helseteppe da hun skal sove. Ellers er det jo luftig med en kjolestubb da :-) Disse bleiene har jeg kun prøvd på babysvømming, men de er jo helt søkkvåte da jeg tar den av, så vil ikke tro den er behagelig å få på igjen. Men du kan jo bare kjøpe en vanlig badedrakt eller badetruse. På babysvømmingen er det ikke alle som har bleie på. Holder med en liten badetruse. Kjøpes på babyforretninger stort sett.
fiona71*2pp Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 Åh, så de selger badetruser til så små babyer..? Men... enn hvis de plutselig bommelommer i bassenget.. he he. Kjipt å måtte prøve å samle det sammen, og plukke det opp.. Men det skjer kanskje ikke når de er i vannet. Må dra å se. Ja, selvfølgelig.. en kjole er jo en fin ting. Ha ha, må le litt nå..det har jeg ikke tenkt på engang
rødhette* Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Selges badebukser til de små, som holder på avføringen... man må bare fjerne det etterpå, og vaske de... Tar mindre plass i bagasjen med en sånn iallfall
Tamline Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 på apoteket selger de heldresser som er supre i syden. ligner på sånne dykkerdresser. de beskytter mot sola, samtidig som de ikke blir for varm.
milk Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Du bør absolutt bruke klær av bomull. Bomull puster slik at man ikke blir klam! Du merker kanskje forskjell selv også spes. når det gjelder truser? God tur:o)
fiona71*2pp Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 Tamline har født... Hørte om di dressan der, men da vi var å spurte etter en sånn, så fikk vi til svar at dæm fantes bare til unga som va å sprang litt rundt. Altså litt større enn våres, som bare vil være 6 mnd når vi reise... Finnes dæm til babya andre plass da tru?
fiona71*2pp Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2007 Hm, sannelig ja.. Her va det masse æ ikke har tenkt på ser æ ja Innbilte mæ at at bomull ville bli varmt.. Men du har nok rett. Mye å tenke på når man ska langt langt bort ja.
Herkules Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Vet ikke helt hva man skal velge som ikke er bomull i tilfellet. Bommull er nok bra alternativ det. Vi har soldrakt til vår og den ble kjøpt da gutten var 6-7 mnrd. Det viste seg at den drakta han fikk var forliten og vi måtte opp en størrelse Skal nevnes at gutten min er stor da:) Vi kjøpte på båtbutikk vi i Oslo
ScaryMama Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 http://www.sunblock.se/indexshop.cfm?Language=se Masse uv drakter!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Hei:) Me va nettpp i syden ei uga me våres gutt på 6 1\2 mnd. Hadde me badebleier, itte du har brukt na å hu\han ikkje har bæsjt så vrir du nar bare å henge na på tørk..ta me deg 3 bleier, d hålle;) Elle du kan kjøba sånn badeboksa me plastikk inni, den hålle jo åg på bæsjen å kan brugas mange ganger:) Me hadde me åss ein soldrakt i str 2 år, ingenproblem d...dekke jo bare mar av ongen å d e jo bra=) Men han låg veldi mye i bleiå, va for varmt å ha på någe mar...spesielt då an låg i vågnå, bler så lunt inni der;) Så la eg bare ett teppe øve an åm an såvna elle va litt kalle:) Go tur! Va knallkjekt:D
ScaryMama Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Link til små uvdrakter over! Tror den er på svensk men kan trykke på norsk knapp øverst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå