Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Andre som har vært så heldig å få det`? Kan jeg bruke Canesten?
Erisa* Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Heisann! Du kan bruke Canesten, følg bruksanvisningen som vanlig. Det er ikke farlig for barnet, men greit å bli kvitt soppen likevel. Er jo ikke akkurat så kjekt å ha. Håper det går fort over!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Hvor tidlig får man sopp? Jeg mistenker graviditet pga symptomer som vondt i puppene, spenn i tennene, hodepine, tørst, trøtt, murring i korsryggen - og i dag kom jammenmeg en aldri så liten soppinfeksjon. IKM om fem dager.
Erisa* Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Det er ikke slik at man får sopp på et spesielt tidspunkt når man blir gravid, jeg har ikke fått det til nå når jeg har vært gravid. Men jeg hadde det flere ganger mens jeg brukte p-piller. Men hvis du er gravid, så kan jo det være forklaringen på soppinfeksjonen, pga hormonforandringer og sannsynligvis litt endret miljø i skjeden. Du har jo mange gode graviditetssymptomer, da, håper det stemmer! Når har du tenkt å teste?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Tør ikke teste før IKM. "Sympt" varierer veldig fra dag til dag ... Tør ikke tro noe som helst, sikker bare PMS, sier jeg til meg selv. Det er jo så "likt". Skal på ferie nå så da klarer jeg vel å holde meg unna testen også
Erisa* Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Ja, det er lett å ønske på seg ganske mange symptomer; been there, done that;) Håper det stemmer da! At du kommer tilbake fra ferie med spire i magen:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Et tips ved tidlig symptomer på sopp er å smøre seg nedentil med yogurt naturell, det gir skjeden et surere miljø igjen. evt ha yougurt-sex med mannen din..., da blir det surt samtidig som han gjør det basiskt... da blir det likevekt.(sæd er en basisk væske) og da behandles/forbygger begge samtidig... Litt grisete, men moro! Dette er kun ved antydning til sopp, har du fått stor klumper må det desverre behandling til og da er canesten nødvendig. Vagiatorer gir best og mest effektiv effekt.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 yogurt sex- den hørtes god ut! Skal ta det neste gang jeg jeg kjenner noe svie og tørrhet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå