fiona71*2pp Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Vel, de skal iallefall lage sølv belegg på den. Blir nok fin..! Vet ikke helt hva vi skal gjøre med den etterpå...men hun blir sikkert glad for å få den når hun blir eldre... Håper jeg.
St.Sunniva Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Så søtt :-) Det skal jammen jeg gjøre også. Men hva gjør jeg når den første smokken kom i en 2-pk da? hehe....må gjøre det med begge to da ;-)
SuperGlad Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 1 smokken til snuppa var blå siden sambo bare sprang inn å fant en nuk smukke :-) Menn altså :-) men til dåpen hennes var en av gavene fra hennes farmor smukken forsølvet, med navnet å fødselsdato gravert inn. Det er den gaven jeg setter mest pris på at hun fikk.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 ja det blir sikkert fint =) hvor mye koster det ca???
fiona71*2pp Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Ja he he.. sannelig godt den økonomi pk me sutter vi fikk hos bestemor var for store til nurket.. hvis ikke måtte vi levert inn 5 stk!
fiona71*2pp Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2007 Hei anonym. Koster 398 på GullFunn.
fiona71*2pp Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 Åh,søren det tenkte æ ikke på.. å få gravert inn navnet og dato... ! ska ringe dæm tvert på mandag og få fiksa det. Blir enda litt mer spesielt da.. Vi fikk gavekort på det i dåpsgave til ho... Kjempflott gave!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Tror det heter forsølves ja. Så morsomt. Tror sikkert det blir morsomt å ha for datteren din...hvor får du gjort det hen da?
fiona71*2pp Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. juni 2007 Trur de fleste gull butikkan gjør det. Iallefall her i byen. Vi va på Gullfunn å leverte inn sutten idag. Tenkte å kanskje gjøre det me de første skoan hennes og, når den tid kommer.. Men får se. syns ikke det va så dyrt, 398; for sutten.. sko koste sikkert litt mer.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Genialt. Nå bruker jo ikke knøttet sutt, men sko blir det sikkert etter hvert Du er lur du fiona
manonym Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Nei så irriterendes!!! Jeg har kasta den første smokken jeg!!! å... jaja, kan si at den han har nå liksom er den første da, er ikke det lov???
Arb.ledig husmor Skrevet 16. juni 2007 #12 Skrevet 16. juni 2007 Vi forsølva den første smokken t Serina t ho sku døpes.. Eg har laga et titteskap m glass i, der smokken skal henge inne... Inni der har eg også limt bilder fra hennes første måneder... (fremt til dåpen), og har lagt inni de første vottene og strømpene eg strikka til ho... Har fått mye skryt for dette titteskapet og når eg får hengt opp smokken, skal eg sette dette inn på rommet hennes... Smokken skal forresten henge i et silkebånd av samme slag som var i dåpskjolen hennes
*Isabell* Skrevet 16. juni 2007 #13 Skrevet 16. juni 2007 Smokken var jo lurt!! Har jeg aldri tenkt på faktisk;) Skal ta vare på de første skoene hennes som skal forsølves:) Jeg bar søsteren min (som nå er 10) til dåpen, og det var jeg som kjøpte hennes første par med sko (hi hi.. Nike Joggesko) De har jeg liggende her og de skal forsølves og gis i konfirmasjonsgave til henne:) Dette har vert planen hele tiden:) Tror jeg må se om jeg har smukken til smukkenenda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå