Prinsesse Sophia Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Er det noen som har problemer med at det smeller i begge eggstokkene? Utrolig vondt og blir litt engstlig
Jewel m/jente får gutt Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Jeg hadde det sånn i begynnelsen. Var veldig plagsomt. Kunne ikke hoste, nyse eller le uten at det stakk i egggstokken på høyre side. Har ikke vært så plaget med den på venstre side heldigvis. Tror ikke det er noe å være engstelig for. Jeg har hvertfall ikke merket noe "farlig" med det.
Prinsesse Sophia Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 Takk for svar Jewel, lurer på hvorfor det gjør så vondt? Noen som vet?
Bohema77 Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Tror det er pga forandringene i magen nå, det tøyes og strekkes. Når du nyser får du økt buktrykk og da blir det ekstra press og vondt på de ømme stedene. Et tips er å holde deg på magen når du nyser, ta gjerne en pute å press mot så du får et jevnt mottrykk.
Prinsesse Sophia Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Tusen takk, det skal jeg jaggu prøve nestegang:)
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Jeg pleier å trekke beina opp mot magen før jeg hoster, nyser etc. Da gjør det mindre vondt. Det hjelper også å gjøre det etterpå hvis jeg ikke rekker å gjøre det før jeg hoster.
Galskapens overhode Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 åh, så godt at det ikek er bare meg. Har vært litt bekymret for dette. Takk damer
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Ja, dette kjenner jeg også igjen! Skikkelig ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå