Gå til innhold

drømte at jeg begynte å blø..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 2 netter nå drømt at jeg har begynt å blø! og det første jeg gjør når jeg våkner er jo da å se etter... men har jo ikke hatt antydning til blødning engang, så alt er vel bra:) men så ekkelt å våkne å tro at "nå går det galt!?" er jo ikke noe gøy å være gravid enda, alt er bare bekymringer!:) men så verdt alt når babyen endelig kommer!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømte også at jeg begynte å fossblø inatt. Men hadde jo ikke gjort det, men det er litt skremmende allikevel.

Tenker sånn at, så lenge jeg ikke har noe tegn til blødninger, så slår jeg meg til ro at alt er iorden. Så da får drømmene bare komme.

Skrevet

Sist jeg mistet drømte jeg at det kom to skumle damer/trollkjerringer å hentet babyen ut av magen min natten før jeg mistet på ettermiddagen... Det var en grusom drøm!

Skrevet

Jeg drømte det omtrent annenhver natt de første ukene. Jeg mistet i vinter da jeg var 12+4 så det tok lang tid før jeg slappet av. Du får slå deg til ro med at drømmene er rare når man er gravid og kinofilmer aldri vil slå din fantasi i tiden som kommer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...