Gå til innhold

carena easy, carena sprint, carena sprint lux- hvem er best som syden vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er best i syden til en på 5 mnd?

carena easy ser jeg har små hjul

carena sprint, store hjul

carena lux har doble hjul foran og store bak, står også at den har vendbar innsats

er det noen som kan skrive postivt negativt, slik at jeg kan velge hva som passer oss.

synd det er så mye flyskader, helst ville jeg brukt den faste vogna vår, men synes det er for dyrt å tape mye om den blir skadet, dårlig at en ikke får dekket skader på vogn, særlig når det sendes på spesialbaggasje.

hva slags vogner reiser dere med?

Skrevet

Carena easy har jeg da...kjempefornøyd med den!:-)

Det er ikke noen lang-tur vogn selvfølgelig, men passer perfekt til ferie-shopping og div slike ting!

Nå vet jeg ikke hvor mye de andre vognene du nevner koster, men jeg betalte 800kr for min Carena easy på tilbud og jeg hadde aldri betalt mer enn det for en tralle...

vet at vogner ofte for skader på flyreiser...og ville aldri tatt med min DUO vogn foreks...eller en dyr tralle §!

Skrevet

Jeg lurer på akkurat det sammen. Vil gjerne bruke en av de til sydentur når minsten er 4 mnd. Har hørt at Sprint kan legges helt flatt med ryggen, og at en kan sette bag oppi. Saken er den at jeg helst vil ha ei vogn som også tar liten plass i sammenlagt tilstand. Vi må få plass til den i disse leige-bilene og sammen med koffert og styr og stell trenger vi noe som tar liten plass.

Kanskje det er noen som har erfaringer med andre produsenter også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...