Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 altså..vi har veldig lyst på barn num 2 nå.., jeg vil bli gravid fortest mulig, og tenkte da å kjøpe en eggløsningstest? men hvordan brukes den og hvordan vet jeg hvilken dag vi skal ha sex slik at vi kan bli gravide? takk for svar!!!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 En eggløsningstest fungerer på samme måte som en gravitest. Man tisser på en pinne, og så kommer det et symbol opp om eggløsningen er i gang. Da er det bare å kjøre på noen dager. Hvis du gjør dette flere ganger får du et ganske nøyaktig bilde av syklusen din, og kan starte opp noen dager før også. Det funket i alle fall bra for oss. Jeg brukte eggløsningstest for første og eneste gang da jeg ble gravid.
Herkules Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 En eggløsningstest er positiv i forkant av at egget slipper. Man bruker ca 5 tester pr periode. Man begynner ca på 11 syklus dag og tester til testen er positiv og dagen (dagene) etter er man fruktbar. Grunnen til at man bruker flere tester er at man ikke skal misse EL Kjøper man på apoteket får man en pakke (1test) som inneholder nok tester for en prøveperiode Kjøp billige tester på nettet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå