Gå til innhold

Nå har jeg ikke plass til mer medesin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skal sette min siste gonal (på laaaaaaaaaaaaang tid får jeg håpe) snart.Da har jeg kjørt i meg 3750 IE..................

Pheeew jeg er glad dette snart er over! Ser ut som en pilatesball her jeg vagger rundt.

Gleder meg til jeg kan rulle inn på sankten og få tatt ut litt!

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

*dåne*

Fortsetter under...

Hvis det er noen trøst kjørtem æ i meg 4350 på 10 dager, huff huff tror ikke det er bra for kroppen? E du vældi oppblåst? æ så utsom like før menstrasjon. Men æ var forferdelig sliten på slutten, gråt bare noen sa bø til mæ, helt forferdelig. Satt inn 1 egg på onsdag går det ikke bra denne gang trur ikke jeg at jeg klarer mer. Tror heller ikke at dette er bra for kroppen?

Men tror at når du oppblåst er det mange egg . krysse alt æ har

Har 8 egg bare, så det er ikke derfor.

Tror sikkert det har med varmen, stresset og alt det psykiske å gjøre. Har jo reist og reist og reist i det siste. Er i tilegg,proppfull av luft i magen.

Jeg er veldig oppblåst ja. Har vondt i korsryggen, er trøtt,uvel, vondt i magen, småvondt i hodet.

Har ikke satt inn egg før, og har ikke vært igjennom ivf før heller, så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag på det.

Jeg er sikkert bare sliten og spent, og da reagerer vel kroppen sånn.

Hormonell ja. Jeg gråter for et godt ord jeg hehe.

Føler at alle buksene mine presser på, så jeg trasker rundt i joggebukser nå...

Litt godt å slappe av i da.

På tirsdag skal de ut, og da blir det vel lettere.

Om det er bra for kroppen, det er det vel neppe. Ingen medesin er vel bra,men dette er jo en nødvendighet hvis en skal ha en sjans til å bli gravid...

Vi får lide oss igjennom disse dagene og håpe på at det gir storgevinst!

Lykke til med egguttaket på tirsdag - det går kjempefint. Har vært igjennom 2 uttak tidligere, og hadde 19 og 20 egg ved uttakene... men det er ikke antall egg som teller, trenger bare et gullegg, så krysser fingrene for at de finner det :-)

Har en dusj synarela igjen kl 17 i dag. Deilig å slippe den "#¤#%¤%¤ eddikgreia! Og el sprøyta i kveld kl 22.15....

Er jo snart i mål jo! Merkelig å tenke på at på torsdag er jeg teknisk sett gravid....(hvis eggene blir befrukta da....) Det vet en jo aldri!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...