Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Gjør vondt egentlig:( Det stikker i selve knoppen. Typisk nok hver gang jeg tenker på det. Og hver gang jeg får noe bortpå brystvorta (klær som subber borti) så gjør det så vondt :'( Det gjør sånn halvveis vondt når han suger, men det er bare de første taka. Og det er vel forsåvidt "normalt". Har hatt brystbetennelse, og det er ikke heeelt i nærheten. Har ikke kuler eller noe i selve puppen. Og ikke blør jeg. Kan det være en sopp eller no? Guttungen har ikke hvitt belegg på tunga og spiser akkurat det han skal... *linda*
Blåttkryss Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 De srammer seg ikke og blir hvite eller lilla ? I tilfelle kan det være Reunolds fenomen... (TROR det var sånn det skrives)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 hva er det for slags syndrom? Den ene brystvorta er litt lilla ja.. *linda*
Blåttkryss Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Les om det på www.ammehjelpen.no (under a-å på bokstaven r) Er et fenomen som gjør at små blodårer trekker seg hardt sammen. Gjør veldig vondt jeg har det selv.
Expat Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Gå til ammehjelpen.no, a-å, se etter Raynaulds syndrom, som blåttkryss nevnte. Der ser du masse!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 takker for svar.. men jeg tror ikke det er det... Brystvorta er normal.. Ikke stram...
Expat Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Er det bare når du ammer da? Eller innimellom? Eller på noe bestemt tidspunkt?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 det er egentlig prikking innimellom, utenom måltidene hans. Og hvis jeg skal ta av meg genseren o.l så er det som å få ti kniver over:( *au* Veldig vondt når han tar de første takene i brystvorta, men så går det seg til.. Uff... Jeg har en slags prikk utenpå knoppen. Ser ut som en liten, hudfarget føflekk (er ikke brun altså). Litt øm å ta på. Tror det er noe med den.... Den væsker ikke. *linda*
Expat Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Som en vannblemme? Det er nemlig noe som heter melkeblemme, det er ikke noe godt! Eller som om det er korte "følehorn" som stikker ut? http://www.mother-2-mother.com/nipplepain.htm#MilkBlister http://www.kellymom.com/bf/concerns/mom/nipplebleb.html
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 DER har vi det;) DET er det jeg har.... *auau* Hvordan er det MULIG at du kan ALT??? :):) Ikke det at det hjalp smerten noe, hehehehe;) Men herregud. Det sto jo tips om varme kluter evnt... For å roe det ned. *takker og bukker* Du er et geni, Expat! *linda*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå