Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Gutten våres er fire måneder når vi skal på ferie og jeg lurer sånn på om det går an å ta et glass vin til maten. Jeg har ikke drukket noe med alkohol på snart to og et halvt år så har nesten glemt hvordan det smaker:)

Ikke det at jeg MÅ ha vin, men ha muligheten åpen. Dette er snakk om et glass til maten og ikke ei flaske:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alkohol går over i melken, men lagres ikke der. Drikker du et glass vin skal den være ute av kroppen etter 3 timer. Drikker du mer, må du vente lengre ;)

Skrevet

Jeg tar meg gjerne ett eller to glass vin på lørdagskvelden når mini har lagt seg, for jeg vet at han ikke skal ha mat før i 4-tida uansett. På sykehuset sa de til meg at etter barnet var 6 uker kunne man ta ett glass vin og så amme trygt etter 3 timer. Skal jeg drikke mer enn et par glass, f.eks fest, pumper jeg før jeg drikker, og gir det til mini når han skal ha mat. Fungerer utmerket for oss :)

Skrevet

okay:) så når tassen er lagt kan jeg fint ta meg et glass? takk takk:) Det blir spennende å se hvordan kroppen tar det! Har ikke snust på ei kork en gang på leeeeeeeeeeenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...