Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Heihei! Gutten våres er fire måneder når vi skal på ferie og jeg lurer sånn på om det går an å ta et glass vin til maten. Jeg har ikke drukket noe med alkohol på snart to og et halvt år så har nesten glemt hvordan det smaker:) Ikke det at jeg MÅ ha vin, men ha muligheten åpen. Dette er snakk om et glass til maten og ikke ei flaske:)
Divinity Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 alkohol går over i melken, men lagres ikke der. Drikker du et glass vin skal den være ute av kroppen etter 3 timer. Drikker du mer, må du vente lengre
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Jeg tar meg gjerne ett eller to glass vin på lørdagskvelden når mini har lagt seg, for jeg vet at han ikke skal ha mat før i 4-tida uansett. På sykehuset sa de til meg at etter barnet var 6 uker kunne man ta ett glass vin og så amme trygt etter 3 timer. Skal jeg drikke mer enn et par glass, f.eks fest, pumper jeg før jeg drikker, og gir det til mini når han skal ha mat. Fungerer utmerket for oss
lettereforvirra Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 okay:) så når tassen er lagt kan jeg fint ta meg et glass? takk takk:) Det blir spennende å se hvordan kroppen tar det! Har ikke snust på ei kork en gang på leeeeeeeeeeenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå