Gå til innhold

Noen som har tenkt på hvor travel desember kan bil?

Anbefalte innlegg

Eg har nå begynt på julegaver f.eks....

En mindre ting å tenke på i all julemaset....

Off ja blir nok travelt frem til desember - så får prøve å gjøre desember til den minst travle.

Andre som er i samme tankegang som meg?

Fortsetter under...

Har tenkt litt på det ja, men gleder meg sinnsykt mye! Har liksom tenkt at advent blir en ordentlig ventetid i år og at det kanskje er lurt å ta det litt rolig med pyntingen i år og begrense pynten til å få på plass gardinene tidlig og heller lage julestemning med litt blomster og frukt, nøtter, konfekt osv. Ser også for meg at vi feirer hjemme hos oss i år og da må vi huske å gjøre storinnkjøp siden det da blir mange til bords her. Ellers tror jeg de fleste forstår at vi har mye å tenke på i denne tiden og forventer vel ikke akkurat 7 slag i kakeboksene og full oppvartning. Når det gjelder gavene tror jeg det er lurt som du sier å komme tidlig i gang. Åhh gleder meg sånn...

oi, sånn har jeg ikke tenkt enda.. Men det var jaggu meg lurt!! Hehe skal se etter julegaver fra nå av, eller hvertfall tenke over hevm som skal få og skrive liste. Evt finne ut hva den enkelte skal få. Jaggu, der ga du meg en idé ja:)

Takk:) Tenker nok at den tia blir travel ja... Uff... :/

Annonse

Jipp, har tenkt på det, men ikke gjort noe med det :)) Vi skal i tillegg flytte i desember, og selv om vi skal bruke flyttebyrå, så blir det jo litt ned og opp-pakking så ser for meg ikke helt rolige dager, men det blir kjekt å starte opp som småbarnsfamilie med ny leilighet.

Hei hei.

jeg er ikke helt der ennå, men jeg har begynt å tenke.

Om jeg får innvilget ks vil jeg måtte ta det helt i slutten av nov, beg av des.

Tenker endel på familie som bor langt unna og som vanligvis alltid er her på den tiden. Hvordan få til dette med ks sår, nyfødt baby og en 1,5 åring stabbende rundt?

Sikkert lurt å kjøpe inn gaver tidlig. For det er skikkelig slitsomt å handle høygravid! Det har jeg prøvd før - uten godt resultat. Det ble mange impulskjøp for å kunne komme seg hjem fort.

Tund og med press på blæra samt bekkenløsning... ingen god kombinasjon før jul :-)

Så løp å kjøp jenter! ;-)

Annonse

Jeg fikk eldstemann i desember også, og det året fikk jeg ikke ordnet noen ting før jul. Jeg var student og tenkte jeg skulle fullføre semesteret, så jeg hadde eksmen både to dager før termin og dagen etter termin. Så gikk det opp for meg at jeg måtte nyte den siste tiden og dro til byen for å handle julegaver. Den dagen startet fødselen.

I år håper jeg at mannen min er llike flink som i fjor. Da hadde han ordnet nesten alle julegavene før jeg hadde begynt å tenke på det.

Jeg regner med at vi skal feire jul hos familien min, så da er det ikke så mye annet som må ordnes.

Jul...... oisan. Har ikke tenkt på det i det hele tatt. Er bestandig ute i siste liten. Blir nok det i år også. Mamma kommer opp til jul så da tenker jeg at ting ordner seg. God med dyktige mødre. Ellers så får jeg sikkert noen til å hjelpe meg med julegaver. Svigermor er veldig ivrig på å hjelpe til, så jeg får benytte meg av det. Ellers så er vi jo to i forholdet, og kanskje for en gang skyld så kan jeg la gubben få lov til å hjelpe til. Er kontrollfrik av matur, men dette kan jo bli øvelsen på å slippe noe av kontrollen.

Det blir nok jul i år også, jenter.

Om et halvt år er det 1 juledag.... vi går mot mørkere tider og økende mageomfang...herlig. Skal gjøre unna presanger i høst. Julepynting i november, med fare for at det ikke kommer ned før påske...hi hi. Sånn er det å ha termin i juletider.

Kommer til å bli en fantastisk jul, som jeg håper jeg skal tilbringe på Ullevål :o)

Jeg har termin 22des men håper virkelig at babyen kommer ei lita uke før tida =) Desember blir nok travel nok siden mamma og gubben har bursdag først på desember og farmor og gammeltanta mi har bursdag rett oppi jul. I år har mamma og farmor bestemt at de skal feire bursdagene sine sammen midt i desember...de fyller hhv 60 og 70år så det blir storkalas med middag og levende musikk =) Kommer nok til å tilbringe den kvelden på en stol...diger og tung med magen min =)

Julekvelden skal etter planen feires hjemme hos oss i år (med mindre jeg er på st.olavs akurat da) og da kommer mine foreldre, 3 av mine 4søsken, min nevø og gammeltanta mi. Heldigvis er det pappa som skal lage maten, jeg skal sitte i sofaen og slappe av...forhåpentligvis med min lille baby i armene =)

Jeg er såpass plaget av bekkenløsning alerede og blir nok 100% sykmeldt tidlig på høsten og da skal det handles inn julegaver og jeg får masse tid til å planlegge jula (så godt som den kan la seg planlegges da) =)

Julevasken får gubben ta seg av, så kan jeg bruke hele desember på å pynte og muligens kanskje bake litt kjeks....

Åhh, gleder meg til høsten og vinteren jeg nå =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...