Gå til innhold

Blir mest sannsynlig mamma denne uka:)

Gjest

Anbefalte innlegg

hehe hvordan jeg vet det?:) jo for jeg skal jo inn til vurdering på grunn av meget smertefulle ødemer, men nå har halebeinet skjært seg helt det også pga lille presser det nedover... Så var min kjære driftige mor på besøk i stad.. vi kom fram til at hun skal bli med meg til lege for (hennes ord): hun skulle jaggu vite å fortelle den forbanna legen at jeg MÅ få settes igang før jeg blir helt ødelagt, slik kan man ikke gå å ha det!! (fniiise. elsker mamma).. så vel.. jeg aner at det nok blir fødsel på meg denne uka for jernmamma pleier å få ett ord med i laget, hun er ikke den som lar seg pille på nesa og kommer nok til å sette jord og himmel i bevegelse for å sørge for at jeg slipper mere smerter i kroppen nå:) hehe vel ikke for det, jeg regner med legen uansett skjønner at det er nok til kroppen min nå og at jeg må få ut lille før jeg kollapser av alle smertene jeg går med.. Så nå er jeg spent altså:)

Fortsetter under...

ja det er umulig å fortsette sånn, kommer ikke til å ha noe krefter til å føde om vi venter særlig mere, får ikke til å sove særlig eller fungere særlig, vondt konstant og det sliter meg ut på x antall måter:/ Ja lucas er fødeklar han så håper han tilgir at han nok må ut litt før så mamman ikke kollapser:)

Annonse

Jeg tenker så mye på deg for tida, og håper veldig at du kan få det litt bedre snart. Fortell meg mer om disse ødemene dine, er du snill. Jeg har en venninne som led av lipo-ødemer, og hadde ankler som var like tjukke som knærne hennes. Fra midja og opp var hun en størrelse 36, og fra livet og ned en 46. Det så ut som om noen hadde klipt og limt to kropper sammen. Løsningen hennes ble fettsuging overalt, inkludert på føttene. Hun hadde ingen garanti for at ikke ødemene ville vende tilbake, men har holdt seg fin i mange år nå.

Jeg regner med at dine ødemer består av vann som vil forsvinne, og ikke fett? Har dette kommet gradvis i graviditeten din?

Mora di høres akkurat ut som min også- hun tar ikke dritt fra noen. Hun er faktisk også fra Trondhjem! Hm..

takk for det:)

det er vann heldigvis, så det vil forsvinne når jeg har født, men inntil da er jeg så hoven at det er veldig smertefullt å gå på beina, pluss at huden svir veldig pga strekkingen som oppstår, har 3 + i ødem og hatt det i månedsvis.. ødemene dukket opp i uke 23 ..og de vil ikke gå bort engang om natten, så til og med jordmor har skjønt at noe må gjøres siden jeg såvidt får til å gå, til og med ansiktet mitt er dobbelt så stort som vanlig:S

hehe ja mamma er god som gull:)

Stakkar deg, Tiger'n. Du som vanligvis er så nydelig også! Jeg håper virkelig at du får føde snart. Dette er jo ikke holdbart! Jeg gleder meg til å høre hva som skjer på onsdag. God bedring, beibi!

Hvordan går det med han barnefaren og deg for tida? Har du fremdeles tenkt å ta en dna-test etter fødselen for å bli helt sikker på farskapet?

jeg overlever nok bare de får han ut snart:) '*rødme* det var hyggelig sagt:)

håper virkelig jeg å, skal prøve å få oppdatert hær inne hvis og når de setter meg igang:)

urkk det er helt isfront nå:/ ja skal absolutt ta det, håper inderlig at det ikke er han egentlig.. men så heldig er jeg nok ikke:/

hvordan er alt med deg for tiden da?:)

Annonse

Takk som spør! Det er litt rart når jeg er anonym, men du vet kanskje hvem jeg er likevel. Vi var på UL for første gang i dag, og fikk se embryoet og hørte hjertelyden. Etter beregningene skulle jeg har vært 9 uker i dag, men ble satt til 8+2 pga. embryoets størrelse. Både mannen min og jeg gråt en tåre, for sist jeg var gravid fant de bare en tom fostersekk på UL. Det var et visuelt sjokk, men vi tok det helt greit og uten for mye dramatikk. Men det er derfor vi er så glade nå.

Jeg sender deg en PM med litt info om meg, så kan du ha det i bakhodet når jeg skriver til deg, ok? Vi trenger ikke å fortsette på PM, men jeg synes det er litt greit at du vet hvem jeg er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...