Gå til innhold

altså disse stingene etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå fire uker siden jeg fødte og jeg har mistet de fleste av de utvendige stingene mine, (de innvendige har jeg ikke engang turt å sjekke...) men området der jeg er blitt sydd er fremdeles veldig ømt og det kjennes veldig hardt, hovent og stramt ut. Er dette vanlig eller bør jeg ringe legen min?

Det er fortsatt innmari vondt, selvsagt ikke like ille som det var , men fremdeles overraskende vondt. Blir litt bekymret for det er noe som kjennes "feil" ut.

Hadde dere vondt også etter at stingene var vekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjent ut.. hadde vondt en god stund etterpå ja. =) Føltes helt feil.. men nå er det 5 mnd siden og mye bedre. =) så.. helt vanlig tror jeg =)

Skrevet

aner ikke hvor mye jeg ble sydd, men ble klippet ca 2cm. Jeg sluttet å kjenne stingene etter to uker, såg der nede for et par dager siden og kan så vidt se hvor jeg er blitt klippet. Sambo klarte ikke å se det. Kjennes helt vanlig ut igjen liksom.. Aner ikke hva som er normalt jeg.. men, det bør vel ikke fortsatt være ømt? Håper du ikke har fått betennelse eller noe...

Skrevet

De utvendige stingene var etter et klipp på størrelse med ditt Divinity, så du har nok vært litt heldigere enn meg. Trodde jeg skulle være "frisk" når stingene forsvant.

Lei av å ha vondt:(

Skrevet

7 mnd siden jeg fikk Ina.

Jeg ble klippet og sydd, fikk ikke vite hvor mye, det ville dem ikke si.

Var vondt ganske lenge, og må nok desverre si at det ennå ikke er slik som før der nede.

Er fortsatt litt ømt, spesielt etter samleie, da er det spesielt ubehaglig å tisse, stammer veldig.

Men det er nok normalt, blir bedre for hver måned.

Håper dublir bedre snart.

Skrevet

ja det er vel sikkert normalt,men du kan nå ta en prat med legen om du føler veldig ubehag. jeg har enda store problemer nedentil etter at jeg ble sydd...10 mnd etter... stinga mine gikk opp på utsiden så jeg har fått et styggt hakk og er har veldig vondt til tider. må operere for å bli bra igjen :( hadde veldig uflaks jeg...trur ikke det er så mange dette skjer med.

Skrevet

Hei.. tror det er veldig forskjellig, kommer an på hvor mye en har blitt klippet og sydd.. nå etter 3mnd er jeg så og si fin igjen,etter mye vondt. På etterkontrollen sa jordmoren at noen blir sydd igjen veldig stramt..ofte mer enn nødvendig. Så derfor kan man være øm en god stund etter fødselen selv om stingene er grodd. Fikk vite at dette stramme var noe mannen min kunne hjelpe til å "tøye" ved samleie..:) men var en langsom prosess, og sex kan være vondt den første tiden. Håper smertene dine avtar med tiden da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...