Gå til innhold

har dere mye kynnere????

Mulan - Og to søte trollunger!

Anbefalte innlegg

jeg tror det er det jeg har, litt vondt hvertfall. Hatt det hver dag den siste uken, spesielt på kvelden, og ganske mange... får vondt i både mage og rygg... håper ikke jeg skal fortsette sånn frem til fødselen, det kan bli laaaange uker....

flere som har det sånn??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9603306-har-dere-mye-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mye kynnere og har hatt det ei stund. Avhenger av hvor sliten jeg er. Kjenner de ikke i ryggen jeg da, og de er ikke vonde, bare ubehagelige. Hvis jeg får en kynner mens jeg er ute og går må jeg stoppe opp.

Hvis det er en trøst så er det livmora som trener seg, og vi får forhåpentligvis lette fødsler!:)

Jeg har også fått mye kynnere i det siste, spesielt når jeg er på jobb (Har en jobb hvor jeg står hele tiden). Snakka med legen min, og fikk 25% sykemelding, slik at jeg får litt kortere dager, og det har hjulpet litt. Kjenner det hovedsaklig i magen. Kjenner at livmora trekker seg kraftig sammen, og det er til tider ganske så ubehagelig.

Ja, jeg har masse kynnere. De er ikke vonde, men kan være litt ubehagelige hvis jeg bøyer meg framover samtidig:)

Har nesten kynnere konstant hele dagen, spesielt på ettermiddag kveld. Da blir magen nesten støl på kvelden når jeg legger meg og de slipper taket.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...