Gå til innhold

Feber?!

2 prinsar å 1 prinsessa;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koss høge feber å koss lenge sga han ha d før eg tar kontakt me lege? Har fått ei tånn, kan feberen kåmma itte tånnå har kåmmt ijønå? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Någen må vel veda någe? Vær så snill..bler litt bekymra for gulle;)

Skrevet

Mener å ha hørt at over 38 blir beregnet som feber.

Og at lege skal kontaktes hvis barnet har høy feber i mer enn 3 dager.

Hvordan det er med tenner, vet jeg ikke, for snuppa mi har ikke fått noen ennå.

Kan ikke være er til som er på vei da?

Hvis du er usikker og engstelig, ville jeg kontaktet lege uansett, bare for å høre.

Og så er det viktig og se an almenntilstanden til gullet.

Er ikke alle som blir like dårlig av feber.

Jenta mi tåler det fint i hvertfall.

Skrevet

Takk for svar;) Han har kje hatt feber øve 39,2..Men ligge på sirka 38,5 heile dagane. Eg får kanskje ringa legen imårå bare sånn for sikkerhetssjyll;)

Han spise godt, men såve mye.. Håbe d bare e tennene sin feil;)

Skrevet

Ved så lav feber ville jeg ikke vært bekymret så lenge allmenntilstanden er god.

Embla (og Truls og Ina, andre DiB babyer) har akkurat hatt en runde med feber uten noen tydelig årsak til det, de er alle tre i forskjellig alder også. Det har vart i 2-5 dager.

Her gir vi febernedsettende ved 39,5 eller mer, under det ser vi ann formen hennes:)

Skrevet

Vi skjønner ikke hva du skriver! Skriv norsk!

Oppfordrer herved alle til å la være å svare på innlegg når HI skiver så dårlig og uforståelig!

Skrevet

Idiot, jeg har da klart å skjønne nok til å svare, kommer an på mengden velvilje det.

Skrevet

Idiot? Det var da barnslig!

Ja man skjønner nok til å svare, men skal det være nødvendig å slite seg gjennom et spørsmål? For du må jo være enig at det er mer tungt å lese enn de som skriver på vanlig skriftsmål...

Skrevet

Joda, idiot var barnslig, trekker den tilbake.

Virket bare så veldig krasst det første innlegget ditt, men man ser jo ikke kroppsspråk og ansiktsuttrykk på nett da. Tolket det krasst....

Synes det er tyngre å lese og det har vært tatt opp med Rolte tidligere. Hun lovet å kutte ut smsdelen og holde seg til bare dialekt (har du glemt det Roltemor?!) Da er det mye enklere å forstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...