Harehopp Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Har prøvd både Libero 5-8 kg å Pampers 4-9 kg,, liker begge egentli å klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg skal bruke.. Så nå bytter jeg litt på.. Hva synes dere er best??
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Libero. Pampers får en helt forferdlig lukt når den er tissevåt syns jeg
ScaryMama Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Pampers uten tvil, alt er bedre enn libero omtrent!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Vi bruker pampers, og er storfornøyd med de! Prøvde libero da hun var mindre, men likte dem ikke like godt. Dessuten koster de over det dobbelte av pampers her hvor jeg bor... Det har også litt å si!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 lidl sine er best !! og uansett billigst med sine 39 kr for 56 stk , nei de er ikjempe gode lillegutt fikk utslett av pampers og libero kom alt rett gjennom bleien .mens lidl sine holder alt på plass , liker også tisseindikatoren =)
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Libero er best når de er helt små.. men etter libero pakkene nå er brukt opp skal jeg kjøpe pampers ! =)
*orginalt* Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Sverger til Pampers Activ Fit 3. Har bare hatt 2-3 lekk på flere uker. Synes Libero er så klumpete og "store".
mammmamia ** Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Pampers Active Fit er helt geniale..! Pampers Baby Dry er helt håpløse, det samme er buksebleiene til Pampers... Libero er best på buksebleier, men dårlige på babybleier med tape synes jeg, håpløse..! :-)
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 pampers. brukte alltid libero når gullet var mindre,og han var alltid gjennomvåt om natta,måtte bytte på han hver natt. gikk over til pampers og det skjedde aldri igjen:)
~~DoraDora~~ Skrevet 16. juni 2007 #12 Skrevet 16. juni 2007 Uten tvil LIBERO Har aldri gått gjennom på mine tre barn. Synes Pampers er så plastikkaktige og stive. Virker ubehagelig for barna å ha de på seg.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #13 Skrevet 16. juni 2007 Har hele tiden brukt Pampers på jenta mi, og vært fornøyd med det. Helt til jeg måtte låne ei bleie av venninna mi, og det var Libero. Nå går jeg aldri tilbake til Pampers. Libero var mye bedre. Mindre stive, og holdt bedre. Når det gjelder pris, så betyr det ingenting for meg når det gjelder dette. Vil heller betale mer, enn at ungen skal gå i stive og ubehagelige bleier. Det er viktigst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå