Gå til innhold

Jeg blir vel nytt klubbmedlem jeg nå da :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gått opp for meg? Hehe overhodet ikke! Ikke for meg eller mannen min :)

Formen er fin den, har hatt litt vondt i korsryggen idag, men utenom det alt vel. Vil veeeeldig gjerne at det holder seg sånn siden jeg og kvalme går meget dårlig overens.

Fant ut at jeg skal ta 2 uker extra ferie (hadde ikke tenkt til å ta de nå) nå i juli sånn at jeg får 4 uker sammenhengende. Er sikkert lurt å slappe av nå. Så skal jeg spare en til jul og ta ut resten fra 1 januar og på den måten får jeg laaang permisjon! Er ikke det lurt? Eller er det best å spare til etter fødsel?

Guriland hør på meg, babler i vei hehe!

Morsomt at vi er er 3 med termin omtrent likt! Dere er vel ikke tilfeldigvis fra Oslo også? Hehe det kan jo bli kø på sykehuset da!

Gratulerer med to blå streker!

Det beste er vel å spare mest mulig ferie til babyen er ute, for det er jo da man vil ha fri :)

Jeg sparte det meste av ferien min til etter permisjonen for å gjøre tiden så lang som mulig. Men å ha 2 uker ekstra i sommer er vel ikke så dumt. Det kan jo hende man trenger det til å komme seg av sjokket! :)

Lykke til

Annonse

Så koselig! Gratulerer så mye til deg trying! Rundet 6 uker i går og har ikke merket så mye annet enn trøttheten. Håper jo alt det forblir slik hehe :)

Ønsker deg riktig så lykke til videre, håper alt går knirkefritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...