Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hus nr 1: Jeg er forelsket, det er nydelig ingenting må utbedres. Men det er på bare 120 kvadrat. God utsikt Hus nr 2: Ingen utsikt, en del utbedringer har garasje er på 140 kvadrat. ligger utmerket til for barn og kjempelett ved inn og ut av bil etc... Hva hadde dere valgt og hva bør jeg tenke på, blir gal.
♥2 små gull♥ Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Jeg ville lagt vekt på avstand til skole. For meg er det viktig at barna ikke må gå kjempelangt for å komme til skole. Også ville jeg tenkt på om det er bråkete veier ved noen av dem som kommer til å irritere etterhvert, om det er i nærheten av butikk, det er jo kjekt, gjerne gåavstand, også er det jo fint om det er mulighet for å gå turer, her hvor jeg bor er eneste muligheten å gå frem og tilbake, det er kjempekjedelig, en tur-runde er jo å foretrekke...også foretrekker jeg at det er gjestedo, så ikke alle gjester må inn på mitt private bad når de er på besøk ja... det var noen av tingene jeg ville tenke på hvertfall
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Jeg ville også sett på avstand til skole... Om det er veldig trafikerte veier i nærheten, tur og leke muligheter i nabolaget. Str på tomt. Men utifra bare det du skriver ville jeg gått for det på 140 kvm og noe oppussing. Jeg ville heller pussa opp litt selv slik at det blir akkurat slik jeg ville selv. (liker å pusse opp da=))
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 begge tilhører samme skolekrets, har samme skolevei. Det største huset har ca 5-6 minutter lengre skolevei og tilsvarende lengre til butikk.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Jeg hadde valgt beliggenhet, utsikt etc.h
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Velg utsikt og ingen utbedringer, sjekk heller om dere evt. kan bygge på hvis dere skulle trenge mer plass ettehvert.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 hjertet eller fornuft, det er det det står mellom. Tror jeg skal gå for hjertet. =)
Herkules Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Følg hjertet ditt du lett for meg å si! Det er alltid vanskelig å være den som må ta valget og lett ¨å være den som gir råd:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Gå etter magefølelsen. Forskning har vist at de som i ettertid er mest fornøyd med et valg er de som har valgt m hjertet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå